FARMASI OJE


Bu harika ojeyi Kızılcık Şerbetimin bayram ertesi etkinliğinde sahip oldum reçeller:) Kullanımı kolay ve bir o kadar keyifli olan Farmasi renk yelpazesiyle tırnaklara bakım yaparken gözlerinize de renk bayramı yaşatıyor. Farmasi katalog satışı olarak satılıyor. Üyeliğini almış bir tanıdığınızdan ya da kendiniz üye olarak ulaşabilirsiniz. Bana bu oje hediye gelmişti ama çok memnun kaldım, numarası:52 rengine de bayıldım severim böyle vişne tonlarını sizde kendinize uygun olanını tercih edebilirsiniz reçeller.


Neyse şimdi gelelim ojeyi anlatmaya Farmasi oje sürümü rahat, fırçası ınce öyle çok kalın değil. Bilirsiniz kalın fırça hiç mi hiç kolay sürünmüyor, ben nefret ederim kalın oje fırçalarından, mümkünse her marka ince hatta yassı yapsın, en güzelleri o ince ve yassı olanlar, fırçaları öyle olan markalarda var onları da ilerde ki günlerde paylaşırız:)) Farmasinin Kuruması çok çabuk, hani elimde oje var hiç bir şey yapamam durumları tarihe karışıyor, bence Farmasi bunu halletmiş kuruması sizi baymayacak kadar hızlı ve çabuk, hani bir gün kullanıldığında oje tırnak uçlarından hemen çıkmaya başlar ya işte Farmasi de o olmuyor yani ilk gün çıkma problemi yaşamıyorsunuz rahat rahat bulaşık bile yıkayabilirsiniz:))
Farmasinin tüm ürünleri harika merak ederseniz tık tık..
Mutlu akşamlar dileğimle sevgiler:))


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.