İPEKTEN HAZIR SOLÜSYONLU OJE VE MAKYAJ ÇIKARMA PAMUKLARI

Bu harika ganimetleri Beauty Eurasia 2014 fuarından almıştım. Sevgili İpek pamuk biz bloggerlara güzel hediyeler vermişti onlardan iki tanesi bunlardı. Gelelim incelemelerime...

Makyaj çıkarma pamukları. Evet makyajı çıkartıyor fakar benim gözlerimi ve kaz ayaklarımı çok yaktı. O yüzden çok memnun kalmadım reçellerim. Aslında hazır pamuk çok pratik ama gözlerimi çok yakınca kullanmayı bıraktım. Ama belki bende öyle etki yapmış olabilir. Farklı ciltlerde farklı etkiler görülebilir ki belirteyim benim cildim hiç ama hiç hassas değil :))



Oje çıkarma pamukları, evet çok güzel kokuyor fakat kapağı açıldıktan sonra üzerinden alınmaya başlandığından itibaren bir sonraki açışta üstteki ilk 5 pamuğun kuruduğunu görüyorsunuz kapak kapalı bile olsa kar etmiyor maalesef:)) O yüzden bundan da memnun kalmadım. Islak olan pamuklar bile çok net çıkartmıyor biraz uğraştırıyor ki benim gibi tez canlı birine hiç uygun değil:))


Yeni bir üründe buluşmak dileğimle sevgiler reçellerim:))

İpek pamukları incelemek için linke tıktık..

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.