GOLDEN ROSE COLOR EXPERT SERİSİ (NAIL POLISH)

Bu seriyi görünce renklerini çok sevdim tabii hemen mor rengini aldım ve denedim reçellerim. Biz kadınlar oje gördük mü dayanamayız hele renkler cıvıl cıvıl içimize işler fethedilir hemen alırız:)

Bende bu ojeyi öyle bir anımda aldım, renk çok güzel bu rengi çok seviyorum, ama ojeden rengi kadar memnun kalmadım.
Oje kıvamı koyu biraz kolay sürüşü etkiliyor. Fazlaca kıvamlı olduğundan akış zor, tırnak üzerinde dağıtma zor.
Fırçayı ilk gördüğümde istediğim fırça demiştim yassı fırçalar ojenin tırnağa tam dağılmasını sağlıyor. Ama yine aynı düşüncemi paylaşamayacağım çünkü fırça yassı fakat kalın ve tok ojeyi sürerken tırnak etlerine de sürülüyor. Yni anlayacağınız hem oje hem fırça bende sınıfta kaldı. Ojenin kuruması normal öyle çok çabuk değil... Ama olsun yine de renk için denemeye değer diyorum:)))

Golden Rose nin web sitesi için tıktık..
Color Expertin renkelrine bakmak için tıktık..

Yepyeni serilerde buluşmak dileğiyle aşkla, sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.