BLOGGERLAR KAHVE DÜNYASI ATOLYESİ ÇİKOLATA KURSUNDA

Merhaba reçellerim geçtiğimiz cuma akşamı harika bir etkinlikteydik. Sevgili Nihal'in ve Pınar'ın etkinliğinde bizlere Kahve Dünyasının hediye ettiği çikolata atölyesine gittik. Blogger dostlarım Biricit ve Makyajlı kareler ile birlikteydik. Harika bir etkinlik oldu bizler için o kadar çok eğlendik ki hem güldük hem de muhteşem leziz çikolatalar yaptık. Önlüklerimiz ve şapkalarımızla birer fıstık aşçı olduk:) 
Bu atölye sadece Forum İstanbul'un kahve dünyasında var. Başka şubeler de açılacakmış çünkü mekannın müsait olması ve yer olması gerektiğinden şimdilik sadece burada mevcut. İsteyenler bu kursu alabilirler kurs 3 saat sürüyor ve ücreti 60 liraymış bilginize:))
Kursun tarihi geçmişti yani kaçırmıştık ama buna rağmenn sevgili Begüm hanımın ricamı kırmayarak bizleri kabul etmesi de ayrıca teşekkürlerim arasında...
Atölye çok cici bir yer, miss gibi çikolata kokuyor her yanı ve o kadar tatlı bir eğitmen var ki sevgili Fatma hanım bizleri güler yüzüyle karşılayıp, tebessümleriyle çikolata yapmayı öğretti ona da buradan kocaman teşekkürler...

Kakao değirmeni ve Sevgili Fatma Hanım bize anlatırken:)

Çikolata kazanları.

6 çeşit çikolata yaptık bunları yaparken yapım aşama resimlerinden bazıları...



Çikolata kaplı çilekler:)

Roche Çikolatalar

Tabi ki bir adet çikolatacı kız...yani ben:)

Truf çikolatalar en çok bunları yuvarlarken zorlandım..

Atölyenin görüntüsü

Çilek soslu, Karamel soslu, Lİmon soslu çikolatalar..Her birinin sosları ayrı ayrı pişirildi reçellerim...

veee hepsini ben yaptım hepsi benim oldu...

Çalışkan kız:)))


Çikolatalar kalıp kalıp harikaydı...sütlü, beyaz, bitter...

Kakao meyvesinin kendisi, tanesi ve çekirdeği...

Tabi ki bitirme sertfikam artık diplomalı çikolatacıyım:)

Ben yarın 2 günlük bir tatile çıkıyorum  kız kıza harika bir tatil olacak:))  döndüğümde tekrar buluşmak dileğimle kocaman sevgiler reçellerim öpüyorum sizleri...

3 yorum:

bademlebuduk dedi ki...

Ellerinize sağlık
Harika hepsi de
Sevgiler

BNG dedi ki...

Yumm! :)
Ellerine sağlıık

hayatreceli dedi ki...

@bademlebudukcuğum teşekkürler:))

@tekask keşke ikram edebilseydim sana :))

Blogger tarafından desteklenmektedir.