RAMAZANA HOŞGELDİN EVENTİNİN SPONSORLARI...

Merhaba reçellerim yağmurlu bir günden selamlar, nasılsınız bakalım umarım hepiniz iyi ve herşey yolundadır. Bu aralar yolunda gitmeyen ne varsa ötelemek mi gerek, takmak mı gerek yoksa boş vermek mi gerek onu daha çözemedim...
Neyse bu kadar zırvalamak yeter:) gelelim o güzel buluşmanın sponsorlarına o gün o kadar mutlu olduk ki eve bavulla dönmek zorunda kaldık:) biraz zor oldu ama yine de başardım. Ellerimiz kollarımız doldu taştı, şimdi zar zor taşıdığımız sevgili sponsorlarımızı paylaşmak ta sıra...

Ah nasıl leziz nasıl leziz bu incir reçeline bayıldık....Organik ve sağlıklı

Sevgili Tuğba Kuruyemiş yine ramazan için yaptı yapacağını ve lokum, kuru yemiş ve türk kahvesiyle keyfimize keyif kattı

Eveettt Madal bal ile detoksa başlayacağız tatile git gel daha fırsatım olmadı ama en kısa zamanda başlayacağım...

Muhteşem bir şey bu kapatıcılık ta ve güneş korumada son nokta daha sonra kullandıkça yorumlarımı paylaşacağım...

Mis kokuyor kullandıkça kullanasım geliyor muhteşem safran kolonyası bu sıcaklarda iyi gidiyor:))

Baharatlığım şenlendi çeşit çeşit baharatlar bizim için:) 

İçmeye başladım bence harika enerji istiyorsanız durmayın deneyin...

Ramazanda tatlılar, börekler artık uneller ile yapılacak teşekkürler...Kurabiyelere bayıldım tarçın ve fındık harikaaaa

İşte en çok merak ettiklerim hemen denenmeye başlanıcak..Anti gel favorim...

Sofralarımızda Keçiçinin Keçi sütünden peynirleri var artık...Tulum ve beyaz harikasınız...

Organik sağlıklı temizlik evimizden girdi bakalım nasılmış:)

Ahh bu köpük çikolata az geldi yetmedi biraz daha olsaydı keşke..

Mubarek Ramazan ayında zemzem imiz de var artık içmelere kıyamam...

Bugun hava yağmurlu ve ben bu mumu yaktım evde muhteşem kokular eşliğinde yoga yaptım...

Kahvaltılarımız artık daha leziz çünkü Namet var artık...En çok salamını beğendim...

Çorbalar vitaminli ve lezzetli benim gibi hazır çorba almayanlar çorbasını kendi yapanlar için ideal:)

bu yüzüğe bayıldım hemen taktım tabii...en sevdiğim hediyeler takılar:)

Bir tane gelmişti onun tam karşısına bu geldi şimdi evim resimlerle şenlendi:)

Kliksa değişik aksesuarları ile bizimleydi bu ajandayı çok beğenmiştim şimdi bir tane daha oldu:)

Gelsin hamur işleri kaloriler lezzetler tatlılar...

Banyolar daha bir mis şimdi bu peeling e bayıldım....

Cyrene bii hiç yalnız bırakmıyor gerçekten teşekkürler...

Bu piliç ziyafet serisi ile ile tavugu zahmetsiz ve pratik tüketebileceğiz:))

Rafinera lezzetlerinden bazılarını tatmamızı istemiş bize harika kurabilyeler getirmiş..

UDV kokularıyla her daim yanımızda teşekkürler yine değişik bir koku yeni bir deneyim..

Daha denemedim ama denemek için delirdiğim ürünlerden bi tanesi saclar bakalım nasıl olacak...

Mutfakta biri mi var??:)))

Tiramisunun sunumunda son nokta eşim ve ben bir çırpıda yedik nasıl güzel nasıl güzel:))

Keramika takımı tamamladı büyüklerden sonra şimdi küçükler geldi:)

Daha yapmadım ama etkinlik günü içmiştik benim gibi baharat ve egzotik lezzetleri seven için harikaaa:)

Çay aşkı bizlere harika çay paketleri hazırlamış bana papatya düştü:)

Note Note Note o gün görünce en sevindiğim paket hemen ojesini denedim sürüş harika, kuruma harika, renk desen muhteşemm tebrikler Note...

Kamelya yağının neye iyi geldiğini araştıracağım daha denemedim ama merak ediyorum bakalım neler olucak:)

Sevgili Sponsorlarımızın linkleri aşağıdadır sizde bu muhteşem ürünleri görmek, tatmak, bilmek isterseniz merak ettiklerinize tıklayın inceleyin reçellerim...

1: UDV
2: Kliksa
5: Pakmaya
14: Madal Bal
17: Mumyak
18: Kuntlar
21: Rafinera
24: Bupiliç
25: Faberlic
26: Namet
27: M.Asam
28: Tresan
31: Cyrene
38: BYIvan

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.