PURNEM İLE TANIŞTIM...

Doğal ürün denildimi akan sular durur benim için Purnem de içerisinde kötü kimyasalları barındırmayan nadide ürün gruplarından biriymiş. Bu ürünleri sevgili biricitin etkinliğinden hediye bana, çok oldu kullanmaya başlayalı ama ancak paylaşabiliyorum biraz kullanmak istedim farkı görebilmek adına:)



Purnem in içinde ;
Silikon yağlar
Petrol atıkları
Sentetik kokular
Kanserojen kimyasallar
Parabenler
PEG (Bir kimyacı olarak hemen açayım; Polyethylene, Polyethyleneglycol, polyoxethylene)

İşte bütün bu zararlı maddeler Purnem in içinde yok!!!
Artık pahalı markaların zararlı maddeler içeren ürünlerini kullanmak istemiyoruz değil mi bayanlar:)

Sarı Kantaron ve Zeytinyağı içeren el kremi; 
Zeytin yağı cildi yumuşatırken, sarı kantaron da yatıştırır ve onarır. gün içinde çok yıpranan ellerimiz yaşımızı da en iyi belli eden organımızdır!!!
İçeriğinde: zeytin yağı, sarı kantaron yağı, shea yağı, lavanta yağı, papatya yağı, portakal yağı
Cildinizi yumuşacık yapıyor biraz kokusu doğal olduğu için çok iyi değil ama verim inanılmaz...

Yeşil Çaylı göz çevresi ve yüz bakım kremi;
Kuru ve normal ciltler için tasarlanmış. Yeşil çay güçlü bir antioksidan olarak cildimizdeki zarar görmüş hücreleri onararak kırışıklık ve lekelere karşı bizi korur. Ayrıca Hyaluronik Asit içeriyor. Hyaluronik Asit çok güçlü bir nem tutucudur. Bitkilerden muadili elde edilmiş Hyaluronik Asit nemlendirirken elastikiyet vererek kırışıklık oluşumunu da önler. İçeriğinde bulunan Betain ise cildi sakinleştirmeye yardımcı olurken, cildin aydınlanmasını destekler. Brezilya'da yetişen Shea bitkisinin yağı da güneş için koruyucu özelliğe sahip olmasının yanı sıra rahatlatıcı özelliği de vardır. E, A, D, K vitaminleri ile cildi besler, hücre yenilenmesini hızlandırır ve yaşlanmayı geciktirir.
İnanılmaz yorgun cildi dinlendiriyor ve bakım yapıyor asla sivilcelenme yapmıyor. Güzelliğine düşkün bayanlar için özellikle yaşlanmak istemeyenler için ideal. Ben kremini sadece gündüz kullanıyorum ve cok memnun kaldım...
Göz keremi de çok güzel göz çevresini dinlendiriyor ışıltı veriyor diri tutuyor...

Eğer merak ediyorsanız buyrun sayfasına inceleyin tık tık...

Bir başka ürün denemesinde görüşmek dileğiyle sevgiler reçellerim geceniz mutlu ve huzurlu geçsin...




5 yorum:

makyajlı kareler dedi ki...

güle güle kullan canım:)

Unknown dedi ki...

ayy blogun da reçel kadar tatlııı bayıldımm takibindeyim canım :)
buarada blogumda makyaj malz. çekilişim var beklerim :)

hayatreceli dedi ki...

@çiğdemim cok teşekkürler canım:)
@gülsinemcim bloğunu ziyaret edeceğim:)

sevgiler...

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

iyi gunlerde kullan canım bende cok memnun kaldım:)

hayatreceli dedi ki...

biriciyçiğim teşekkürler tatlım:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.