KAPALIÇARŞI PEK SEVDİĞİM:))

Merhaba reçellerim uzun zamandır gezi postu yapamıyordum, malum eventler, blog uğraşıları, ürün denemeleri derken baya askıya almıştım bu postları, geçen gün arkadaşlarımla Kapalıçarşı yaptık harika bir gündü pek bi gezdik, tozduk çarşının içini dışını keşfettik. Daha önceleri de gitmişliğim tabiki var ama her seferinde ayrı bir tat alıyorum bu çarşıdan ben:))

Sözü fazla uzatmadan çarşı fotolarına geçiyorum...

Sultanahmet te bir teras katında cafede kahve içtik ve oradan Sultanahmet harika görünüyordu...




Bu incik boncukçulara bayılıyorum rengarenk hepsine tek tek baktım ama hepsinin resmini koyma şansım olmadığından iki taneyle idare edin...



Bu otelin pencerelerinde ki çiçeklere bittim tabii hemen çektim...


Veee çarşının içindeki güzellikler...















Bir Fenerbahçeli olarak çarşının tavanının bayraklarla süslendiğini görmek ayrıca gurur verdi...


Son durak olarak karnımız acıktı ve meşhurrrr Şahin ustada karnımızı doyurduk biraz pahalı ama değer ben böyle döner daha önce yemedim ...


7 yorum:

birincisin dedi ki...

Çok güzel kareler,uzun zamandır gitmemiştim özlem gidermiş oldum..Selamlar,sevgiler:)

Ferhat Bayram dedi ki...

yine istanbulu ozledimm

hayatreceli dedi ki...

@birsen hanım ve @ferhat bey evet istanbul harika bir şehir ve her daim görülmesi gerek özlerseniz gelin ertelemeyin:))

BNG dedi ki...

Bir Fenerbahçeli olarak çarşının tavanına bayıldıım! :)

hayatreceli dedi ki...

@tekask o tavana bende bittim:)))

birdunyafikir dedi ki...

Kapalı Çarşı'nın her sokağı ayrı hikaye, her karesi ayrı bir mest olma hali:)

hayatreceli dedi ki...

@beyza canım evet her köşesi tarih kokuyor:))

Blogger tarafından desteklenmektedir.