#biricitlekadınlargunu ETKİNLİĞİNDE Kİ SPONSORLARIMIZ...

Merhaba reçellerim nasılsınız biziler etkinliğe katılanlar olarak bomba gibiyiz. Çünkü harika hediyeler aldık ve bir çok güzel markalarla tanıştık. Şimdi sırayla sizlere bu markaları tanıştıracağım kullandıkça özel post yapacaklarım da var. Ama kullanmaya yeni başladım biraz daha beklemeniz gerekecek.

Ağzımı harika kurabiyeleriyle tatlandıran MYMİSCAKE çok teşekkürler. Çok leziz ve güzeldi kurabiyeleri...


Burçlarımıza özel çikolatalar astrolog Zeynep Turan'ın yorumuyla burçlarımız. ChocChic Çikolataya çok teşekkürler.



















Kadınlar gününde gül değilde bizlere gerçek gül fidanları yollayan Eklerroses ve gülmarketi ne çok teşekkürler.



Biz kadın bloggerlara en özelinden en güzelinden dalından toplayıp gönderen ev yapımı nar ekşisiyle gönüllerimizi fetheden Finsera ya çok teşekkürler. Gönderdikleri çok leziz ve taze yedik değerlendirdik...


Kulaklarımda çiçekler açmasına vesile olan Axesayra takıya çok teşekkürler...rengini de kendisini de çok beğendim ...


Koku muhteşem, pırıl pırıl, ışıl ışıl bayıldım Selinin yeni koleksiyonu vüvut bakım ürünlerini ilk biz deniyoruz. Bu ürünlerle ilgili fikirlerimi yakında blogta paylaşacağım Eczacıbaşına ve Seline çok teşekkürler... 


Dudaklarımız için harika Revlon rujlar gönderen Fashionista ya çok teşekkürler...


Tamamen organik ve doğal ürünler göndermiş olan Purneva ya çok teşekkürler. İlk fırsatta Duş jelini deneyip yazacağım...


Makyaj pamukları, temizleme mendilleri, kulak temizleme çubukları daha neler neler biz kadınları en özel hediyeleri ile şımartan Fresh'n Soft a çok teşekkürler...


Organik cilt bakımını yakından tanımamız için bizlere harika cilk bakım ürünlerini gönderen Purnem e çok teşekkürler bizleri şımarttı...Yine bu ürünlerde denedikçe yazacaklarımdan..


Kadın bloggerların saçları ipek gibi olmalı diyen sponsorumuz Hair Care bizlere acil kurtarma maskeleri OVEX göndermiş bakalım nasıl deneyip göreceğiz


Bizleri minicik kolonyaları, lavantaları ve isimlerimize özel sabunlarıyla şımartan Minik Fabrika ya çok teşekkürler emeklerine sağlık...


Makyajlarımızı en güzel şekilde temizlememiz için makyaj temizleme suyu gönderen Cyrene ye teşekkürler deneyince blogta paylaşacağım...


Sayesinde yeni bir kokuyla tanıştık harika meyveli ve fresh kokusu için Essence ye çok teşekkürler...


Mutfağımızda harikalar yaratmamız için bizlere hazır kek karışımlarından gönderen Farinabella ya çok teşekkürler. Pişirdikçe resimleyip bloğa koyacağım..


Oriflame yine en güzelinden paket göndermiş paketin hazırlanmasından ne kadar özen gösterildiği belli, o kadar güzel o kadar nezih bir paket hazırlamış ki Oriflame ye kocaman teşekkürler....


Hmmm yedikçe yiyesim tekrarını isteyesim geldi. İncir drajelerine bayıldım, narlı lokumuna bittim..Gerçekten çok teşekkürler kahve keyfimize keyif kattığı için Tuğba Kuruyemişe çok teşekkürler.


Uyurken gözlerimi en güzel şekilde karanlık yapıyorum artık. Etraftan gelen hiç bir ışığa maruz kalmadan uyuyabiliyorum. Bu şeker mi şeker gözlüğü en güzel sunumuyla bizlere hazırlayan Dikiş Butiğim e çok teşekkürler ellerine sağlık. Not: Çantasına bayıldımmmmm:)


Tamamen saf tamamen organik ürünler hazırlayan bir de bunları isimlerimize özel kutularda bizlere gönderen Moshos Garden a çok teşekkürler. Ürünler harikaa çok ama çok beğendim...


Sadece 3 bloggera hediye gönderen sahiplerinin çekilişle belli olacağı bir sponsorumuzdu ee bu da bana çıktı rebklerine yumşaklığına inceliğine bayıldım hemde S beden tam bana göre işte şans diye ben buna derim Mixray a çok teşekkürler...
Ayrıca facebook sayfasından başka internet sitelerini de merak edenlere tık tık


Bizlere tuz ve sabun gönderen firma Fouf Dead Sea Cosmetics firmasına çok teşekkürler. Bana sabun düştü deneyince fikrimi blogta paylaşacağım..Firmanın bir de Mobil perde sitesi var harika uygun koşullarda perde almak isteyenlere yardımcı oluyor merak edenlere tık tık...


Hep genç kalalım diye biz kadınlara harika Anti aging ve yaz geliyor bu yaz için harika selulit kremleri gönderen Dr. Metin e çok teşekkürler...


Raen bizlere harika sabun ve doğal gül suyu tonıği göndermiş. Bana ardıç sabunu geldi her ikisini de kullanmaya başladım deneyimlerimi bloğumda paylaşacağım...


Rose Gül Duş Jeli,44 Ülkede faaliyet gösteren bir marka ve Türkiye yeni gelen bir ürün,Satışı sadece eczanelerde yapılmaktadır. Sadece gül yağı katkılı ve gül özlerinden yapılmaktadır. Bu güzel şampuanla bizleri tanıştıran Bulgarian Rose firmasına çok teşekkürler...


Benim gibi kitap aşığı bir blogger için verilen en güzel hediye en kısa zamanda okuyup paylaşacağım. Bu güzel kitap için Trend yayın evine çok teşekkürler.


Harika bir poşet içerisinde bizlere Jane Ashley göz farı ve Jane Ashley ruj hediye eden Orkide Hareketi ne çok teşekkürler. Gönderdikleri ürünleri çok beğendim...




Bir blogger etkinliğinde verilen hediyeler böylelikle geldi geçti sizlerle paylaştım reçellerim, hepsini severek kullanacağım ve kullandıkça paylaşacağım. Bir daha ki başka bir etkinlik hediyelerinde buluşmak üzere...
Sevgiyle kalın reçellerim...





5 yorum:

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

canım gulegule kullan afiyet seker olsun :) yine gorusmek uzere tatlım

hayatreceli dedi ki...

@biricitciğim teşekkür ederim canım benim inşallah en güzel etkinliklerde buluşmak dileğiyle:)

makyajlı kareler dedi ki...

canıııımm seni tanıdığıma çok sevindim çok şeker ve cana yakın birisisin. öpüyorum çok

yaşamak direnmektir.. dedi ki...

reçelim çok şaşkınım ben en son seni pazar şiirinde bırakmıştım... bulduğum reçelim fena reklam almış valla süper de olmuş hani.. aktif bir hayatın paylaşımlarına çok mutlandım .:))

hayatreceli dedi ki...

@makyajlıkareler canım bende seni tanıdığıma cok memnun oldum öperim tatlişkom:))

@yaşamakdirenmektir tatlım yaa canımsın bu harika bir etkinlikti biricit arkadaşımın etkinşliğiydi harika hediyeler aldık çok öptüm canım:))

Blogger tarafından desteklenmektedir.