REÇELİMLE BAKIMIN YOLUNU AÇMAYA HAZIR MISINIZ?

Merhabalar reçellerim nasılsınız bakalım, ben superim geçtiğimiz cumartesi bloggerlar buluşmasına gittim o postu detaylı sonraki günlerde yazacağım:))



Bildiğiniz üzere Amway ile uğraşıyorum. Harika ürünleri sizlere tanıtmaya başladım o günde blogger arkadaşlarıma  biraz bahsettim hepsinin bildiği Amwayi biraz olsun detaylı anlatma fırsatım oldu.
Canlarım biz Amway ailesi olarak cilt analizleri yapıyoruz. İstanbul içerisinde bize evlerini açan komşularını arkadaşlarını toplayan sevgili çevremize gidiyoruz. Cilt analizi ve bakımı yaparak o muhteşem ürünleri yakından tanıma fırsatını yakalayabilirsiniz.

Ya da temizlik ürünlerini tanıtım yaparak güzel demolarla ürünlerin nasıl harika olduklarını gözlemleyebilirsiniz. Bu güzel iş fırsatını yapmak isterseniz size detaylı iş planını anlatabiliriz. Dinleyince bildiğiniz Amwayın bildiğiniz Amway olmadığını daha yakından öğrenebilirsiniz. Bu işin nasıl güzel yerlere geldiğini ve kazanacağınız muhteşem ödülleri ve paraları duyabilirsiniz.

Müsait olan reçellerimin evlerine gelebiliriz. İsterseniz güzel bir buluşma ayarlarım isteyenlerle hem tanışma fırsatımız olur hem de ürünleri tanıyabilirsiniz.

Ataşehir'de Amwayin showroom u var orada her ürünü yakından tanıma fırsatınız olur. İsteyenlerle birlikte oraya da gidebiliriz. Şimdi sizlerden randevu bekliyorum. Evinde bizi ağırlamak isteyen reçeller, cildini tanımak ve bakımını yaptırmak isteyen  reçeller, cilt analizi makinemizle test yapmak isteyen reçeller, Ataşehir showroomunu gezmek isteyen reçeller hepinizden mail bekliyorum telefonlarımızı sonrasında veririz birbirimize hepinizi öpüyorum ve bana geri döneceğinizi biliyorum çünkü benim reçellerim süslü ve bakımlı:))

iletişim için;
hayatreceli@gmail.com

ürün siparişide alıyorum unutmayın:))

2 yorum:

Oglak Kizlari dedi ki...

Temem.
Ben kendim yapıyorum ama Amway arayan olursa neden olmasın.

Destek anne

hayatreceli dedi ki...

@oglak kızları canımmm cok teşekkür ederim amway sadece cilt bakımı değil ev temizlikte de bir numara desteğin için çok teşekkürler arkadaşım:))

Blogger tarafından desteklenmektedir.