KENDİME YENİ CİCİLER:))

İyi akşamlar reçellerim, nasılsınız bakalım umarım hafta sonunuz harika geçiyordur. Son zamanlarda yenilenmeye çalışıyorum evime aldıklarımı paylaşmıştım şimdi de kendime aldıklarımı paylaşıyorum tabi ki devamı gelicek:)) bunlarla bitmez hem evime hem de kendime alacaklarım:))

Süslü Püslü blog arkadaşımın bloğunda gördüm çok beğendim kendisiyle irtibata geçtim yurtdışından alıyormuş sipariş verdik geldi 30 LİRA..Süslü püslünün bloğu için tıktık


Bu yüzüğü görünce bayıldım hemen aldım. 5 LİRA..Parmağımı yakmıştım o görüntünün kusuruna bakmayın:))) Çirkin Bijuteri bakmak için tıktık


Bu kolyeyi de aynı şekilde vuruldum ve hemen aldım 17 LİRA Çirkin Bijuteri...


       Bu kolye de Avon dan Avonun takılarını seviyorum kaç tane aldıysam çok kaliteli çıktılar.          Senelerce kullanıp ta hala eskimeyen yıpranmayan ilk günkü gibi duranlar var ve ben bir melekdaş olmamdan ve kelebeğin melek kanatlarına benzetmemden dolayı hemen kaptım:)
                                                                        13 LİRA 



Mutlu cumartesi geceleri hepinize reçeller...

4 yorum:

♕Süslü Püslü ♕ dedi ki...

aa benden bahsedilmiş burdaaa :):): iyigünlerde kullan inşallah canım:)

Unknown dedi ki...

Eldıvene bayıldımmm resmen bende ıstıyorum bende:))

Gurme Şirine dedi ki...

eldiveninede kolyenede bayıldım...
çok ciciler...
güle güle kullan canım..........

hayatreceli dedi ki...

@süslücüm tabiki eldivenleri gösteriyorsam senden aldığımı da söylemem gerek dimi ama:) tekrar teşekkürler canım:)

@bordodüşler merci canım süslü son kalanı satıyordu istersen bir bak:)

@çok teşekkürler şirine:))

Blogger tarafından desteklenmektedir.