EVİME YENİ CİCİLER-2:)

Merhaba reçellerim günler günleri kovalıyor zaman geçiyor, ama en önemlisi geçen zaman içinde faydalı olabilmek ve kendimize gerekli önemi verebilmek. Bedenimiz için verimli olabilmek ve yararlı şeylere yönelebilmek. Ben yürüyüşlere başladım sigarayı bıraktıktan sonra çok faydası oldu. Hergün 7.5 km yürüyüş yapıyorum ee ne demişler her gün 10000 adım:))

Bugun sizlere evime aldığım yeni cicilerimden bahsedeceğim. Son zamanlar da evimle ilgileniyorum eskimiş şeyleri ayıklıyor, yerlerine yenilerini alıyorum evet reçeller herkese yep yeni gıcır gıcır olan bir gün dilerim:)

Sehpa örtüleri aldım, ben salonumda sadece masa ve sehpada örtü kullanırım. O yüzden takımı bozdurdum sağolsun aldığım yerde bozdu bu fransız danteli üzeri ışıltılı boncuk işlemeli ithal iki parça sehpa örtüsü 150 Lira.




Taç ta kampanya vardı pamuk saten nevresim takımları indirime girmiş kumaşı o kadar güzel ki pırıl pırıl saten karışımı ihtiyacımda vardı görünce hemen aldım. Bu resim internetten ben çekmedim ama bu takımın aynısı pembiş pembiş:) 200 Liradan 110 Liraya düşmüş...


Yatak Alezi aldım benim eski Alez sadece dört kenardan lastikli geçmeliydi bu komple yatağa geçmeli daha kullanışlı hiç kaymıyor lastiklerin çıkma gibi bir durumu yok. Eskisini tabi ki atmadım lastik aldım terziye verdim dört kenarına diktirdim yeniledim yedek olarak kaldırdım:) Alez Taç Marka 68 Lira.


Bunlarda bana Kadınlar Gününde Kocişimden gelen çiçekler...Dayanamadım onlarıda paylaşayım dedim:) Misler gibi koktu evim...


Mutlu Huzurlu bir Salı günü dilerim reçellerim...

8 yorum:

Unknown dedi ki...

sehpa örtülerine bayıldım çok şıklar...iyi günlerde, güle güle kullanın

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

Yeni cicilerini gule gule kullan recelim...

Unknown dedi ki...

Reçelimmm! Bayıldım Fransız güpürü setine.. nasıl sık nasıl zarıf bısıdır oyle!

Hayran oldum, gule gule guzel gunlerınde kullan bebegım!

Gurme Şirine dedi ki...

güle güle kullan canım...
aldığın herşey çok güzel :)

Unknown dedi ki...

masa örtüne ve çiçeklere bayıldım canım. bu arada alez ne zamandır arıyorum. en son english homedan almıştım kenarlarında var ve zırt pırt çıkıyordu. onu terziye verip nasıl yaptırdın ki? ek parça mı eklettin?

hayatreceli dedi ki...

@kurabiye canavarı çok teşekkürler:)

@sehrinaz çok merci canım:)

@serabımmmmm canım çok teşekkürler canım benim:)

@şirine cok sağol canım:)

@b.b.turgut ben o lastikleri eski alezime yaptırdım lastikleri çok eskimişti yeni lastik aldım kenarlarına diktirdim eskisi gibi bu yeni aldığımın modeli eskisi gibi değil komple geçenlerden teşekkürler:)

bircanın renkli dünyası dedi ki...

iyi gunlerde kullanın tatlım banada beklerım sevgıler:)

hayatreceli dedi ki...

bircancım çok teşekkürler tatlım:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.