YUNAN SINIRI ENEZ'de DOĞAL YAŞAM ve ENEZ'in GÜZELLLİKLERİ

Merhaba reçellerim benimmmmm, tatilden döndük kendimize geldik benim için keyifli, güzel bir tatil oldu annemi babamı gördüm onlarla yeni yıla girdim bundan daha güzeli var mı? :))

Orada doğanın içinde yaşıyorsunuz, ormanda geziler yaptık, topraktan bizimkilerin elleriyle diktiği sebzeleri topladık. Yedik, içtik keyfimizin en güzel anlarını yaşadık. Tabi ki Enez'i de gezdik.

Bu postta o doğal yaşamı paylaşacağım. Dönerken ufak bir gezi de yaptık hani:)  o gezimizi daha sonraki postumuzda paylaşacağım:)


ORMAN GÖRÜNTÜLERİ





ORMANDA Kİ MANTARLAR



ANNEMLERİN BAHÇESİNDE Kİ SEBZELER...
ROKA


MAYDANOZ



KIVIRCIK


LAHANA


ISPANAK (Daha tam büyümemişler)


TAZE SOĞANLAR


PIRASALAR (Gelirken topladım ve zeytinyağlı pişirdim bile:)



 ENEZ LİMANI
 



DALYAN GÖLÜ






GÖLDE Kİ BALIKÇI...


GÖLDE GÜN BATIMI



ENEZ KALESİ







ENEZ DEN İSTANBUL YOLU...


Bir sonraki gezi de buluşmak üzere hoşçakalın reçellerim...

4 yorum:

Melislicious dedi ki...

ayyyyyyy ne güzel ne huzur verici bi yere gitmişsin! insan yenilenir de gelir ordan, oh bide taze güzel sebzeler falan, çok da güzel kareler yakalamışsın cnmmm:)))

Gurme Şirine dedi ki...

fotolara zevkle baktım...
bakmaya doyamadım....
çok güzel kareler yakalmışsın canım...
eline sağlık...
bazıları kaertpostal gibi olmuş......

aysp dedi ki...

rokaya bayılırım, liman azcık tuz ohh miss :) ne güzel insanın kendi mahsüllerini yemesi. gübresini de hilesini de biliyorsun ne yediğini biliyosun en azından

hayatreceli dedi ki...

@meliscim canım çok teşekkürşer canımm öperim:)

@şirinem elimizden geldiğince çekmeye çalıştık işte özledim sizleri:)

@aycelcem kesinlikle haklısın tamamen organiğk oluyor süperdi tabi lezzetleride harika:)

sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.