CİZİMİM.COM'la KUPA KAZANAN REÇEL BELLİ OLDU:))

Merhaba reçelişkolarım nasılsınız valla ben işten çıktı çıkalı ilk misafirlerimi bugun ağırladım, halasının kuzusu bir tanesi yeğenim Minel'im bana geldi bugun güzel keyifli bir gündü:)

Bildiğiniz üzere kampanyamız bugun bitiyor ve kazanan  belli oldu Kazanan  Reçelimiz
AYŞE AHU arkadaşımız..kendisine Facebook tan mesaj attım..
Cizimim.com ile konuştuk Ayşe Ahu'nun
info@cizimim.com mail adresine mail atması onlarla iletişim kurması gerekmektedir..

Kendisini tebrik eder iyi günlerde kullanmasını dileriz...

Mutlu huzurlu geceler reçellerim sırada kampanyalarımız var...çok yakında...


1 yorum:

ayseahu dedi ki...

merhaba
çok teşekkür ederim.
faceden size cevap yazamadım. Beni eklermisiniz. Mesaj yazamıyorum ekleyemiyorum.
Ahu

Blogger tarafından desteklenmektedir.