KARMA TAKIYLA ŞENLENSİN BEDENLER...

Merhabalar reçellerim, bugün sizlere bir yakınımın takı sitesinden bahsedeceğim. Geçen sene yılbaşında çekilişim vardı uğur böcekli kolye ve küpe vermiştim, ürünlerin  yakında karmataki sitesinde satılacağını faaliyete gececeğini bildirmiştim. Siteyi açtılar 4-5 ay oldu faaliyete geçeli ben ancak yayınlayabiliyorum.

Sitede satılan ürünler gerçekten çok kaliteli gümüşler özellikle dışarıda bulamayacağınız kalitede. Kesinlikle tavsiye ederim bakmanızı altın ürünleri de var ama benim favorim gümüşler...

Sizler de aldığınız üründe kalite arıyorsanız bu siteye bakabilirsiniz. Güvenilir, seçkin bir alışveriş için haydi resime tık tık..





Mutlu hafta sonları reçellerim....

1 yorum:

...SEDA... dedi ki...

merak ettim ziyaret edip bakacağım..sevgiler

Blogger tarafından desteklenmektedir.