BOYUNLARDA Kİ ZERAFET-2 (Örgü Kolyeler)

Merhaba, merhabaaaa reçellerim nasılsınız bugun ben iyiyim çok iyiyim biraz önce çok sevdiğim kuzenim tarafından bir kargo ulaştı elime içinde ıphone kılıfları, eksesuarları vardı. O kadar mutlu oldum ki anlatamam üzerinde birde not vardı seni seviyorum ablacığım güle güle kullan yazmış çok duygulandım bende onu çok seviyorum zaten telefon açtım hemen ve söyledim:))

Buradan da tekrar teşekkür ediyorum Niloşa bende seni seviyorum canım benim:)

Bugun sizlere benimde çok sevdiğim örgü kolyelerden yayınlayacağım reçellerim. Çeşit çeşt, renk renk yapmak mümkün hayallerde sınır yok elinden gelen bilen yapan kim varsa denesin cıvıl cıvıl örgü kolyeler inanılmaz şık ve güzel duruyor...



















Musmutlu salı günleri ve geceleri olsun reçelişkolarımm, bu kolyeler gibi cıvıl cıvıl olsun hayatınız..:)

5 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

bu kolyeler çok güzel çok beğendim...
özellikle pembe olanları :))

Unknown dedi ki...

hakikaten butun kareler recel tadinda:)))
paylastiginiz icin tesekkurlerrr

hayatreceli dedi ki...

evet şirinem harika dimi boyunlarda nasılda güzel duruyor:))
bu arada şirinem mimlendin..:)

ihlamurcum dedi ki...

Hepsi çok şık ,bayıldım.Cıvıl cıvıl...

hayatreceli dedi ki...

ıhlamurcum çok teşekkürler beğenine sevindim sevgiler..:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.