AKDENİZ SOSLU BALIK...

Merhaba reçellerim bugün nasıl yoğun bir gündü anlatamam ancak fırsat bulabildim post yapmaya sabahtan beri aklımda ama bir türlü fırsat bulup yapamadım işlerden ee tabi napalım evde oturmuyoruz işimizin başındayız:)))

Bugun sizlere balıklarınız için güzel bir sostan bahsedeceğim bunu akdeniz de öğrenmiştk ve ondan sonra balıklarımız hep böyle yapıyoruz. Ama sadece ızgara olacak yada fırında yapılacak balıklara oluyor tava için değil..

- 2 diş sarımsak
- zeytinyağı
- toz kırmızı biber

Hepsini karıştırın sonra hangi balığı yapacaksanız bu sosla bulayın ve 1 saat bekletin pişirme işini ondan sonra yapın. Bakın görün nasıl güzel oluyor o sarımsak ve zeytinyağı inanılmaz bir lezzet veriyor balığın tadına doyamıyorsunuz:)



Biz en son sarıkanat yaptık. Ama levrekte, çipurada, lüferde, uskumruda, palamutta yanii hepsinde harika oluyor...


Bol leziz mutlu akşamlar olsu reçellerim hepinizeee...
Çekilişime katılmayı unutmayın:)

14 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

böylesi daha hafif olmuştur...
çok güzel görünüyor...
canım ellerine sağlık...

hayatreceli dedi ki...

saol şirinemmm öperim canım:)

birincisin dedi ki...

Ellerine sağlık,nefis görünüyorlar,hayırlı akşamlar:)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

oooyyy!! ağzım sulandıııı Reçelim :)) Bir daha böyle denicem. Ben sadece zeytinyağı ( Taş Kahve'nin Tek Bahçe zeytinyağı olacak ama mutlaka:)) ve sarımsakla yapıyordum şimdi kırmızı toz biberde ekleyeceğim ve durumu sanabildireceğim:))

darkolivee dedi ki...

ölürüm ben bu tarife ölürümm

Melislicious dedi ki...

ooooo harika olur bu sosla! Ben kekik katıyordum balığın içine ama zeytinyağında geçen sarımsak aroması acayip güzel lezzetlendirir. Deniycem, ızgara yapabileceğimiz bir zaman bulursam:))) teşekkürler

hayatreceli dedi ki...

@birincim lezzeti de çok guzel teşekkürler:)

@papişim mutlaka dene bayılacaksın ve evettt kesinlikle taşkahve tek bahçe zeytinyağı buradan herkese duyurulur papişim satıyor ve harika bir yağ:))durumu bekliyorum arkadaşımmm:)

@darkolivee canımm evett bende ölürüm çünkü çok seviyorum mutlaka sende yap:)

@meliscim dene balığa çok yakışıyor sende göreceksin zaten:)

sevgilerrrrrr

yemekbiraşk dedi ki...

hımm enfes ellerine sağlık canım sevgiler..

Unknown dedi ki...

Gece yarısı balık diye diye uyuyacağım ve kesin rüyamdada görürüm..:))
Nefiss görünüyor canım..
Ellerine sağlık.

hayatreceli dedi ki...

@yemekbiraşk canımçok teşekkür ederim:)

@hayat cafemmm tatlım gel ben sana yaparımm yeter ki senin canın çeksin gerçi senin eline su dökemem ama yinede yaparım bişeyler arkadaşıma:)

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

sarımsak zeytinyağı toz kırmızıbiber bundan sonra balık yaparken aklımdasın.Eline sağlık
sevgiler

hayatreceli dedi ki...

yasemincim beğendiğin için çok teşekkürşer inşallah sende seversin yapınca leezetini:)
sevgiler..

Kuzununannesi dedi ki...

ohhh emınım sahanedır zaten balık asıgı olarak bayıldım oıstu gırunce :)

hayatreceli dedi ki...

aynen bende kokoşum balık manyağı olduğum için benim gibi balıkseverleri görmek çok guzel:))

Blogger tarafından desteklenmektedir.