DOSTLARA...!!!


Bu şiir bütün dostlarını özleyen, kaybeden, uzaklarda olanlara gelsin reçellerim...

Hüzünlü oldu belki ama yinede gününüz mutlu, huzurlu ve güzel geçsin tatlı reçellerim benim...





Bir dosttur uzaklarda nefes alan
Gözünde artık hiç olmayacak olan
Kavrulmuş bütün hisler beklentiler
Seni büyük bir hüzünle günden güne saran

Bilirsin istemez yapmayı hedeflemez
Belki de çok üzgün çok kırgın
Bedenin hiç kaldıramayacağı şeyler yaşandı belki
Ama benim bedenim sıkkın benim bedenim bıkkın

Özledim be dostum sesini nefesini kokunu
Sen diye sıkıyorum parfümünü üzerime
Ve biliyorum sen sen değilsin artık
Bir gün doğacaksın mutlaka günlerime

Kalbin hızlı attığında gözlerin yaşardığında
Bil ki ben haykırıyorum var gücümle
Ellerinde hissizlik başlar dizlerin titrerse
Bil ki ben çok özlüyorum seni son nefesimde
 
 
Kalbinde dostluğa kapı açmış, o kapıyı sonuna kadar açık tutacak olanlara selam olsun.....

1 yorum:

birincisin dedi ki...

Selam osun..Yüreğine sağlık..

Blogger tarafından desteklenmektedir.