HİDRELLEZ GEZİMİZ İZMİT AYTEPE:)

İyi geceler recellerim;
Bu geziyi 6 Mayista yaptik. Tam baharin yesillendigi ve doganin canlanmaya basladigi zamandi. O kadar guzeldi ki bahari kucaklamak ona selam vermek mukemmeldi. Dogum gunumun ertesi gunu yapmamizda ayrica beni mutlu etti. Zaten esimle her yil dogum gunlerimizde hediye yerine gezmeyi tercih ediyoruz bu da daha faydali oluyor bizim icin:))

Burasi Aytepe izmit yuvacik barajinin yukarisinda kaliyor. Birde alabalik tesisleri var ki akan selale esliginde yediginiz baligin ve mihlamanin tadina doyamiyorsunuz. Cicekler, bocekler ve renkler o kadar guzeldi ki kendinizi cenneten bir kösede hissediyorsunuz:))))))
Kiraz agaclarinin gelin gibi olmasida beni ruyalara saldi valla:)

Hepinizi kucakliyor ve sizleri foto şöleniyle basbasa birakiyorum:)))

Guzel recellerim.......

8 yorum:

GüzelGül dedi ki...

oy oy canim bu ne sirrinlik bu ne tatlilik böyle :)) kareler harika canim

Mein Blog/Blogum

seherinörgüleri dedi ki...

Iyi gecelr geziniz cok hos gecmis ama resimler görünmüyor

zeynep dedi ki...

Haklısın cennetten küçük bir köşe gibi .
Balıklar nefis görünüyor , afiyet olsun canım .
Bu güzel fotoğraflar için teşekkür ediyorum , mutlu pazarlar.

Adsız dedi ki...

reçelişkommm bayıldımmm!! sper kareler güzelimm öpüyorum çoook.. :)

Modamla dedi ki...

seni özlemişim :) tüm kareler güzel ama ben özellikle sana ve saçına bayıldım. ha bir de o papatyaya :)

hayatreceli dedi ki...

güzelgülüm çok teşekkür ederim bitanemm:))

seherim resimler görünüyor ama sende niye öyle oldu anlamadım canım:(

zeynepcim ben teşekkürlederim yoruma değer bulup yazdığın için tatlım:)

modamlam burcum canım bende sizleri özledim ama bu aralar çok yoğun bi tempodan çıktım daha kendime gelemedim:)) saol canım tatlım beğenine teşekkürler:))

sedoşum bende seni kocaman öpüyorumm bitanem:)

bırtutamkekik dedi ki...

Reçelim..
Canimm benim,
Ozlemisimm seni.
Pek iyi değil bu ara sayfamız aram.:(((
misafir ağırlıyorum bu ara bolbol..
Resimler icimi ferahlatti canım:))
Objektifine saglik..
Öpüyor seni kekigin..
Sevgi ve muhabbetle...

Modamla dedi ki...

ben de diyorum ne kendi blogunda var ne ben de yok. arada geliyor ziyaretime şimdi yok :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.