ADA VAPURU YANDAN ÇARKLI:)))

İyi geceler recellerim;
Gecen hafta sonu pazar gunu bir buyukada gezisi yaptik cok keyifli gecti ve adalar havasini iliklerimize kadar hissettik adanin bizlere bahşettigi butun Guzelliklerin tadina vardik. Niyet cektik, faytona bindik, Ayayorgi ye ciktik, limonatasindan ictik...vs yani ada ortamini yasamaya calistik. O kadar guzelki insanin o sesizlige tasinasi geliyor;)))))
Simdi sizleri foto şöleniyle başbaşa birakiyorum
Hepinizi buyuk bir enerjiyle kucakliyorummm recellerim:))))



6 yorum:

Unknown dedi ki...

ah adaa :) istanbula gelmişken mutlaka gitmeliyim içim açıldı görsellerlee :)

aysp dedi ki...

çok güzel görseller, eminim çok eğlenmişsinizdir, güneş biraz kendini gösterince herkez kendini biryerlere attı sanırım, istersen bana da beklerim , ben de akbükde küçük bir gezideydim diyelim :)

NoNo dedi ki...

Oyy güzel ve deli Reçelim benim süpersiniz her zamanki gibi.
Öpüyorum çok :)

PINKY FASHION dedi ki...

Resimler harika!! her sene bende aynı turu 1 kere yapıyorum;)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Ne güzel fotoğraflar yakalamışsın arkadaşım. Öznurumu da görmek iyi geldi.Ne keyifli bir gün geçirmişsiniz.

Kuzununannesi dedi ki...

adaya gıtmeyelı oyle uzun zaman oldukı :(( ne guzel bır gezı olmus canım ıcım acıldı veee sankı o havayı soludum

Blogger tarafından desteklenmektedir.