NİSAN AYI LUXYBOX KUTUSU:)

Merhabalar benim güzel reçelişkolarım nasılsınız bakalım, ben çok yoğunum işten güçten kusacam artık o derece yani offf....
Nisan kutumuz geldi iki arada bir derece hemen paylaşayım dedim..Bu ayda ürünler güzel BVLGARI nın kokuları harika hatta muhteşem...
Tek tek resimlemedim tabiki yine kutuyu sağdan soldan çektim işte ama yinede görünüyor ürünlerin hepsiciği:))
Bu ayki kutuda papatyalara bayıldım ayol çiçek gibi kadına çiçek göndermişler dedim haha:))




1- SEMI-PERMANENT EYELASHES: Takma kirpikler, bütün değilde tek tek takılanlardan bakalım ilk davette deneyeceğim:))

2- BVLGARI SABUN

3- BVLGARI DUŞ JELİ

4-BVLGARI VÜCUT LOSYONU

Bvlgarı nın parfumu yok ama Bvlgari Blv 2 Pour Femme EDP Bayan Parfümünün losyon ve jeli gönderilmiş.
Koku aynen şu;
Menekşe'nin tazeliğini, yıldız meyvesi'nin tatlılığını ve iris ve odunların zerafeti ile tensel amberi harmanlayan, gündüz ve gece, tüm yıl boyunca kullanılacak, uzun süren, kalıcı bir koku. BLV EDP II, sofisitke estetik, çağdaş tasarım ve doğal zerafet arayan, karizmatik, ışık saçan ve doğal güzelliğe sahip kadınlar için yaratıldı, yani temizlik kokuyor eşim bayıldı...

Parfümü merak edenlere buyrun aşağıdaki gibidir şekerlerim:))

5- YVES SAINT LAURENT FOREVER YUOUTH LIBERATOR:
Yaşlanma karşıtı bakım. Kırışıklık  karşıtı, lifting etkisi, yüz ovalini yeniden şekillendirme için 1 adet serum ve 1 adet krem deneme boyu gönderilmiş.

6- LANVIN PARFUMS ŞAMPUAN: Canlanrıdıcı saç şampuanı.

7- GLISS ULTIMATE REPAIR MASK: Saç bakım maskesi.

Yani kutu güzel ben bu ayda sevdim reçellerim tavsiye ederim...Haydi hepinizi öperim bana kolay gele:))

5 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

be seferki kutu çok hoşuma gitti, keşke bende alsaymışım:(

Blogger Bolat dedi ki...

Güzel markadır, güle güle kullanın :)

Seda dedi ki...

Nereden geldi bu kutu ?:-)

hayatreceli dedi ki...

evet reçeller bende çok beğendim ürünler güzeldi..

sedacım ben luxybox abonesiyim her ay geliyor böyle:))

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

güle güle ferah kullanımlar dilerim....

Blogger tarafından desteklenmektedir.