EL DEĞMEMİŞ KARAGÖL…(ARTVİN- BORÇKA)

Sevgili reçellerim hepinize kocaman sevgiler, bugün sizlere Karadeniz diyarlarından sesleneceğim eşimle yaptığımız uzun 4950m lik Karadeniz turundan sırayla değilde karışık postlar sizleri bekliyor olacak. 5150km lik Doğu-Güneydoğu turuda var tabiki reçellerim...
İki parçalık postun ilk parçasını yayınlayacağım daha sonraki günlerde de diğer bölümünü yazacağım çünkü ikisi birbirine bağlı olduğu için bu gezi postunu bölemedim:)
Karadeniz turumuzun en güzel noktalarından biri oldu Artvin güzel maceralara imza attık, unutulmaz anılar ekledik anılarımıza…
Borçka çok şirin bir ilçe ama ben bugün Borçka da bulunan KARAGÖL’ü anlatacağım. O kadar muhteşem ve güzel ki Türkiye’de mutlaka ama mutlaka görülmesi gereken bir nokta bütün samimiyetimle söylüyorum. Gördüğünüzde gözlerinize inanamayacaksınız şaka gibi tablo gibi, el değmemiş, bozulmamış tek kelimeyle muhteşem…

HARİTA DA KIRMIZI NOKTA KARAGÖL'ün BULUNDUĞU NOKTADIR 


GİTTİĞİMİZDE HAVA YAĞMURLUYDU YOL O KADAR KÖTÜYDÜ Kİ KARANLIK ÇÖKMEYE YÜZ TUTMUŞ ORMANDA İKİ KİŞİ BİRAZ KORKTUK AÇIKÇASI...





ORAYA VARDIĞIMIZDA MİSAFİRHANE TADİLATTA İDİ AMAN ALLAHIM NEREDE KALACAĞIZ DEDİK. ORADAKİ MİSAFİRHANEYE BAKAN SORUMLU BİZE ELİNDEN GELDİĞİNCE YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞTI AMA O KADAR İNŞAAAT HALİNDEYDİ Kİ KALAMADIK. DÜŞÜNÜN HAVA KARARMIŞ, YAĞMUR SİS VAR ÖNÜNÜ GÖRMÜYORSUN O HALDE ÇIKTIK ORDAN:)
ŞURAYA BİR BAKIN TABLO GİBİ DEĞİL Mİ YAAA....


 ÖRDEKLERLE SAATLERCE OYNADIK:) YOLUNUN NEDEN BÖYLE KÖTÜ OLDUĞUNU SORDUK VE DEDİ Kİ "BİLEREK YAPILMIYOR YAPILIRSA HERKES GELİR VE BU GÜZELLİK BOZULUR" 
 ÇÜNKÜ GERÇEKTEN KÖTÜ BİR YOL HERKESİN GİDECEĞİ GİBİ DEĞİL AMA BU GÜZELLİĞE DEĞER REÇELLER...





YAĞMUR YAĞMASAYDI GÖL DAHA DİNGİN OLURDU AMA YİNEDE MUHTEŞEMDİ BİR DAHA GİTMEYİ ÇOK İSTİYORUZ ÇÜNKÜ DOYAMADIK...
VEE DEĞİŞİK AÇILARDAN KARAGÖL...




O GECE ORADAN BİR ÇİFT İLE ÇIKTIK YAKLAŞIK TOPRAK YOLDAN 3 SAAT GİTTİK İNANILMAZ BİR MACERAYDI TEK IŞIK YOK HAVA KÖTÜ VE NE ZAMAN VARACAĞIMIZI BİLMİYORUZ. MİSAFİRHANENİN SORUMLUSU ABİ GÜRCİSTANE SINIR OLAN MACAHEL (DİĞER ADI CAMİLİ) ORADAKİ TEMA VAKFİNI ARADI VE YER AYARLADI BİZE VE BİZDE ORAYA GİTTİK ZORLU BİR YOLCULUKTAN SONRA BİZ KALABİLDİK AMA DİĞER ÇİFTİN BAYAN OLANI YABANCI UYRUKLUYDU SINIRA ÇOK YAKIN OLDUĞU İÇİN JANDARMA KALMALARINA İZİN VERMEDİ BİZLERİDE TEFTİŞ ETTİKTEN SONRA BIRAKTI BİZ KALDIK BİR POSTUN DAHA SONUNA GELDİK:)
MACAHEL NE ZAMAN MI BEKLEYİN ANACIM ÇOK YAKINDA:)))

 Temiz hava bol gıda hepinizi öperim reçellerim mutlu haftalar...:)

36 yorum:

Hülya dedi ki...

Reçelim :) ne güzel görüntüler bunlar ben bayıldım bayıldım bu yeşilliklere ahh ahh bebişim biraz büyüsede gitsek : )

PINKY FASHION dedi ki...

Muhteşem bir manzara!! ben hayatımda bu kadar güzel bir göl görmedim. Resmen ormanın içinde.. Ayrıca oranın köylülerini de tebrik ederim turizm olsun kazanç sağlayalım demek yerine aman yol bozuk kalsın doğan bozulmasın demişler ve böyle bir güzellikte yaşamayı kesinlikle hak etmişler

Modamla dedi ki...

o yeşillikler, manzara, ördek hepsi harika ♥

http://www.modamla.com/

Unknown dedi ki...

ne güzel yerler böyle, insan oradan gelmek istemezki harika yerler, resimlerde müthiş.

NoNo dedi ki...

Reçelim var ya süpersin.. Nasıl anlatsam rüya gibi fotoğraflar, her yer yemyeşil büyülü resmen. Biz de bir ara gidicez ama ne zaman bilinmez.. Fotoğraflar da sen de her zamanki gibi süpersiniz...
Öpüyorum çok

Şehirler Arası Aşk dedi ki...

Gerçekten çok güzel fotograflar. Görmeyi çok isterim oraları.

Grace Happy dedi ki...

inanamıyorum ne guzel yerler orası :)

Unknown dedi ki...

Çok orjinal fotolar bayıldım.Shop olsa bu kadar güzel olmazdı herhalde.Bende gitmek istiyorum şimdi bak:)
Sevgiler

Followupfashion dedi ki...

Off bu fotoğraflar gerçek mi?=)Harika bir manzara.Tek kelimeyle büyüleyici;)

zeymurancafe dedi ki...

cok guzel goruntuler bunlar oralarda olsam geldı

hayatreceli dedi ki...

coşkulu reçellerim birde bunu çıplak gözle gördüğünüzü düşünün ben inanamadım şaka gibiydi bu kadar güzel kare nasıl olur dedim toprak yoldan gidildiğinde varıldığı anda ağaçlar kenara çekildi ve ortaya bu manzara çıktı ee bana da tadını çıkarmak kaldı ancak şunu sölim çok zor bir yolculuk ve maceradan sonra bu görüntü sizinle kavuşur bu da bende ufak bir bilgi...
hepinizi kucaklaıyorum reçellerim benimmmmmmmmmmmmmmmm:)))

Kiymet dedi ki...

ben orda olmayi cok isterdim gercekten, harika bir yer !
Fotograflari o kadar cok begendim ki, bi an ordaymisim gibi hissettim:)

Iyiki paylastin bizimle:)
Sevgilerimle

Seda dedi ki...

Bayıldım yeşilliğe,doğaya,harika bir yermiş..

balböcükleri dedi ki...

ay havası bile başka.karadeniz turu en çok görmek istediğim yer.

aysema dedi ki...

Çok güzel manzaralar, bayıldım. Bir de hava güzel olsaydı...

Pinecone Stew dedi ki...

BEAUTIFUL images!

Unknown dedi ki...

Sevgili Reçel,
Baba tarfından Artvinliyim biliyor musun?
Ama yanlızca 2 sefer gitmişliğim var.Gerçççekten muhteşemdir,bizim memleket,havsı,doğası,insanı...
Yine süper fotolar,tebrik ederim,sevgilerimle:)

Limon çiçekleri dedi ki...

Yok böye birşey....Bu sene gitmek istediğim Karadeniz turu isteğimi iyice depreştirdin canım yaaaa...

pembe kekik dedi ki...

Tek kelimeyle harika.Muhteşem bir manzara...

Adsız dedi ki...

wowwww resimler harika, hatta National Geographic deki gibiler masallah : D

oyumben dedi ki...

Film gibi. :)

CEPAYNASI dedi ki...

muhteşem görüntüler...
artvin'e gittim ama Karagöl'ü görmedim...mutlaka gitmeli dedim,fotoğrafları görünce:)
sayfan çok zor açılıyor...
sevgiler:)

hayatreceli dedi ki...

beğendiğinize çok mutlu oldummm reçeller:))

cep aynası canım ben hiç zorlanmıyorum bilgisayarın yavaş olabilirmi kimseden duymadım daha böyle bir şey..:)

sevgiler...

birincisin dedi ki...

Karadeniz turumuzda biz Artvin'e de girdik ama o kısmın yolu çok bozuktu ve hava çok yağışlıydı sel endişesi yaşadık (o yıl oralara çok sel gelmişti)ve döndük..Şimdi senin çektiğin resimlere bakıyorum da gerçekten tablo gibi manzara süper.. Keşke devam etseymişiz:( Gezilerini,resimlerini merakla bekliyorum.Sevgiler:)

mine dedi ki...

İçim acıldı, bayıldım.Ne kadar huzur verici bir yermiş. Karadeniz turuna gittim ama minik bir turdu. Şimdi paylaştıgınız resimleri görünce kesinlikle gidilesi ve yasanası bir yer diye düşündüm.

otuzundansonra dedi ki...

canım bu yaz bende gittim oraya hatta blogdada paylaşmıştım,muhteşem ,olaganüstü güzel yerler oralar.biz gittiğimizde sis vardı,bu kadar net resim çekememiştik,nasılda içim gitti şimdi?,sevgiler

Fido dedi ki...

OMG!! diyorum ben bu görsellere,nassıl yani ya,bu görüntüler gerçek olamayacak kadar büyülü!!harika bri gezi yapmışsınız reçelim..bakmaya doyamadım..
sevgiler,

rebeltakipte dedi ki...

şahane fotoğraflar bunlar,ne kadar güzel bir manzara,bak bak doyamadım

Moda Sihiri dedi ki...

Çok güzel resimler. Hiç Artvin'e gitmemiş bir Artvinli olarak hayran kaldım :))

http://modasihiri.blogspot.com/

HerbiRenk dedi ki...

kartpostal gibiler, bende istiyorum bir doğu karadeniz turu taa Artvine kadar hatta Gürcistan'a bile geçmek istiyorum:)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

Fotoğraflarla buyulendim resmen... Kackere baktım bilmiyorum.. Uzak olmasaydı keske cok gidedim geldi... Cok sanslisin

Stil Direktoru dedi ki...

CEnnet bacım cennet diyorum ya bok yesinydışı sefan olsun bacın yarasın oksijen ne yemişsindir temiz havada .)

hayatreceli dedi ki...

ahh artvin beni benden alan artvin türkiyenin heryerini gezdim ana artvin bende iz bırakan yerlerden biri çok çok ama çokk beğendim kısmet olursa yine gideceğim:))

daha ne postlar var bende teker teker yayınlayacağım canlarım reçellerim:))

Barbygirl_here dedi ki...

Harika fotograflar bunlar,hepsi cok guzeller,o puslu ortam filan,supermis,iyi ki gitmissiniz ♥

Unknown dedi ki...

Tablo gibi manzaralar...Eminim hiç dönmek istememişsinizdir oralardan.Muhteşem.Havası bile farklı değil mi?Nefes aldığını hissediyor insan ...

ayseahu dedi ki...

Bayıldım, ayaklarına sağlık :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.