GÜLÜMSEYİN ÇEKİYORUM..:)

Reçeller bugün nasılız bakalım…Beni soracak olursanız eh işte hava soğuk ama güzel, yağmurlu, rüzgarlı bir gündeyim…(haha:) zaten hava öyle ayol benimki de laf hani…)
Dün akşam Fotoğrafçılık kursundan verilen bir ödevle uğraştım. Hocamız bize bir insanı 3 farklı şekilde çekeceksiniz dedi. Kızgınken, gülerken ve duygusuz bakarken yani nötr. Anacım tamam da nerden bulacağız o insanı bulsak ta bakalım gülmekten çekebilecek miyiz?
Velhasıl ben buldum, çok sevdiğim bir arkadaşımı ikna ettim,  bana geldi tabii ben ona yetişemedim İstanbul’un trafiğinden geç kaldım, her neyse biz başladık çekmeye ama yerlere yatıyoruz gülmekten. Nötr dururken patlayan kahkahalardan mı söz etsem, kızgınken boynun tutulmasından mı bahsetsem bir görseydiniz. Ev sanırsın Nihat Odabaşı’nın evi her yerde ışık, kablolar kendimi bir şey sandım valla. Yaklaşık 1saat sürdü çekim en doğal haliyle çektik. Ama birini çekmek gerçekten zormuş. Bugün bakacağız bakalım kursta yaklaşık 20 kişiyiz. Her birinde bir insan, eder 20 surat, yani bu akşam gülmekten öleceğiz gibime geliyor…J
Ehh bu kadar anlattım çekimlerimi paylaşayım dimi ama:)

                                                                                                                                 En güzel Pozlar sizlerin olsun reçellerim... haydi öpüldünüz..


19 yorum:

Hülya dedi ki...

Canım hakkatten çok güzel olmuş bu : ) Ben yarıldım okurken eminim orada olsam herhalde yerlerde yatardım gülmekten : )
Bende istanbuldanım felaket rüzgarlı bugün dikkatli olalım canım

Nini Nileud dedi ki...

reçelim beni de çek:))

hayatreceli dedi ki...

@Hülyam bizde çok güldük ama çok keyifliydi arada böyle gülmek gerekiyor:)

@ninicimm canımm ne demek sen iste seve seve ama biraz daha ustalaşmam gerek:))

NoNo dedi ki...

Reçelim güzel olmuş :) Çekimlerin ne kadar eğlenceli geçtiği belli oluyor. Aşina bir durum aslında. Abim profeyonel fotoğrafçı arada ben de çekimlere gidiyorum. Ondan çok şey öğreniyorum...
Aman rüzgara dikkat koparıp götürmesin bizi bir yerlere..:))
Öpüyorum çok.. Reçelli Günler...

Limon çiçekleri dedi ki...

İlk resme çok güldüm:))Kızgın ifademi o??

hayatreceli dedi ki...

@Nonocum inş. bende birgün profosyonel fotocu olma ünvanına erişebilirim:))

@limon çiçeklerim evet kızgın sayılır haha...ancak bu kadar yapabildik:))

sevgilerle

pınarpare dedi ki...

fotoğraf çekmeye bayılırım ama kurslu olamayanlardan kafasına göre takılanlardanım...digital çıktı mertlik bozuldu belki ama pek bi kolaylık neyleyelim:))
yinede fiyakalı bi makina her daim isteğim:))

Unknown dedi ki...

Fotoğrafcılık zevkli bir meslek severim kendisini:) Vakti zamanım olsa bende gitmeyi çok isterim.
Senin fotoğraflar da pek güzel. Profosyonel fotocuya doğru ilerliyorsun. Hele ilk fotoda kızgın değil de 'var mı uleyn bana yan bakan' der gibi çıkmış:) süper yani:)

rüya dedi ki...

CANIMCIM ÇOK İYİ BİLİRİM BEN DE 1996 YILINDA GİTMİŞTİM KURSA. ŞU ANDA KURUM FOTOĞRAFÇILIĞI YAPIYORUM AMA BENİM ÇEKİM ALANIM ÇOK FARKLI. KARDEŞİM DE PROFOSYENEL FOTOĞRAFÇI. KEYFİNİ ÇIKAR.

hayatreceli dedi ki...

@pınarparem istediğin makineye kavuşurusun inş. yeni yılda:)

@zeytinim daha yolun başındayım inş. daha çok fırın ekmek yemem gerekiyor:)

@rüyam hayattaki en güzel işi yapıyorsun eğer halka ilişkiler lazımsa çağır beni, iş arıyorum...

hepinize sevgiler...

Adsız dedi ki...

ya fotograf cekmek ne kadar güzel ya :( inşaallah su okul bi bitsin de ben de baslayacagım

neselihaller dedi ki...

Reçelcim pek güzel olmuş pozlar..bizde de son model bir makina var ama bir türlü istediğim gibi resim çekemiyorum...

Followupfashion dedi ki...

İstediğin kareleri yakalamışsın,tebrikler;)

hayatreceli dedi ki...

@isterenklihayatcım kesinlikle çok zevkli inan okul bitsin hemen başla:))

@neselihaller valla bende pek anlamıyorum ama öğrenmeye çalışıyom işte:)

@teşekkürşer foolowupfashionum eh işte diyelim öperim:)

hepinize sevgiler...

Adsız dedi ki...

kızgın ifadenin biraz sertliğe ihtiyacı varmış gibi:)

LeylaK dedi ki...

ahaha bence hepsi çok güzel olmuş :) bu arada saç rengin çok hoşşşş. gülümsemene sağlık :)

Leyla'nın Kahve Dükkanı

hayatreceli dedi ki...

@leylacim o Ben deilim canim ama ceken benim:))))) de sevgiler...

birincisin dedi ki...

Fotoğrafçılık güzel bir hobi resimler güzel ve esprili olmuş..ben çok istesem de güzel foto çekmeyi beceremiyorum kurs falanda yok burada sana kolay gelsin...izleyici sayına maşallah diyorum:)bu kadarda reçelli olunmaz ki.. kıskananlar olur bak:)şaka bir tarafa tebrikler:)sevgiler:)

hayatreceli dedi ki...

canımmmm birincim çok teşekkürler bitanemm ben öğreneyim senide gelir çekerim:))

sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.