Gosh Foundation Primer Classic (Makyaj Bazı) & Lip Lacquer (Dudak Parlatıcı)

Mutlu pazarlar sevgili reçellerim, yaklaşık bir haftadır uğrayamadım buralara yoğunluktan dolayı çünkü işe başladım bu yüzden inanılmaz keyifliyim,  geçtiğimiz hafta da işimden dolayı İzmir'deydim. Müsait zamanlarımda yine sizlerle ürün ve deneyimlerimi burada paylaşmaya devam edeceğim canlarım. 
Geçtiğimiz aylarda Gratisin harika Gosh lansmanındaydık bu harika etkinliğin harika hediyeleri vardı 4'lü göz farı ve mascarasını paylaşmıştım. İşte o paketin içerisinde Harika bir makyaj bazı ve dudak parlatıcısı vardı. 



Gosh Makyaj Bazı
Bugüne kadar bir çok makyaj bazı kullandım. Geçtiğimiz hafta yanımda bu bazı götürdüm giderken. Ve kesin sonuçlarıma karar verdim. Çünkü makyaj bazını sabahtan akşama kadar deneyimleme fırsatım olmamıştı, böylelikle tam 10 saat yüzümde durmasını gördüm. Ve şunu söyleyebilirim fondöten asla akmıyor, çıkmıyor, alt baz olarak sağlamış olduğu kapatıcılık gün boyu devam ediyor. Yalnız tek bir şey bu baz biraz yağlı gibi o tarafını sevmedim sadece, bu durumun  cildime etkisi olmadı fakat biraz daha kuru olsa daha iyi olabilirdi.
Cildinizi kadifemsi bir yapıya sokuyor kapatıcılık iyi isteneni alabiliyorsunuz. Benim cildim kusurlu ve sorunlu  bir cilt değil o yüzden memnun kaldım. Ama çok sorunlu ciltlerde kapatıcılığı ne derece sağlıyor bilmiyorum. 
Gosh bence güzel ve kaliteli bir marka Gratis mağazalarından mutlaka göz atın derim:)

Gosh Dudak Parlatıcı
Dudak parlatıcısı rengini çok sevdim. En sevdiğim tonlar kokusu çok güzel sanki kavunlu gibi:) Dudakta harika pıırltılar yaratıyor. Çok kalıcı değil gün içinde tazelemek gerekiyor ihtiyaç duyuldukça. Yapış yapış değil, kayganlık kıvamında ve sürümü kolay ucundaki sünger sayesinde rahatça uygulanabiliyor. 

Gosh markasına ulaşmak için Gratis mağazalarına bakın reçellerim.

Mutlu hafta sonları sevgiler...

3 yorum:

beyaz meleğim dedi ki...

2 Üründe çok hoşuma gitti çok kullanışlı ve pratikmiş ben bunları neden Gratiste görmedim acaba tekrar gittiğimde bakıcam merak ettim.Tskler...

dilekce54.blogpot.com dedi ki...

İyi günlerde kullan ben o ruju çok seviyorum!!! :D

hayatreceli dedi ki...

@beyaz meleği tüm gratislere sanırım gelmedi daha belli başlı yerlerde var tatlım:)

@dilekçe teşekkürler tatlım bende çok severek kullanıyorum:)

sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.