Avon'un Yeni Kokusu Lucky Me

Avonun parfümlerinde sevdiğim belli başlı kokular var eskilerden, yenilere çok fazla giremedim desem daha doğru olur. Hani insan alıştığı kokuyu tercih eder ya sanırım o yüzden. Ancak aylık kataloglarını hız kesmeden takip ediyorum Avon'un yeni kokularının tester ları geliyor ancak şimdiye kadar beni büyüleyen bir koku çıkmamıştı, ta ki Lucky Me yi koklayana kadar Lucky nin kendisini sevmemiştim bana çok şekerli gelmişti ancak bu lucky e bayıldım. Köpüklü şampanya, amber ve vanilya...



İlk sıkıldığında şampanyayı çok net hissediyorsunuz. Sonrasında 10 dak sonra amberi alıyorsunuz ve durdukça vanilyanın teninize oturuşuna bayılıcaksınız. Der,n derin burnunuza gelen vanilyanın amberimsi hali içinizi fethedecek. Benden söylemesi ben çok sevdim tam bir sonbahar ve kış kokusu ....

Sevgiyle kalın....

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.