#İlknurundünyası İle Biota Ürünlerini Tanımak...

Merhabalar sevgili takipçilerim, geçtiğimiz ayda harika bir lansmana katılmıştım. Lansman yazımı okuyanlar bilirler. İşte o lansmanda Biolab ın harika ürünleriyle tanıştık. Bizlere harika sepetler hazırlamışlar. İçerisinde her sorunumuza etkili olacak güzel ürünler vardı. 
Tek tek sizlere tanıtmak istiyorum.

Yağlıdan karma ciltler için çok iyi iki ürün geldi. Biri peeling ile yıkama bir arada yıkama jeli, diğeri ise nemlendirici krem. Bioder markasının cilt bakım ürünleri harikaymış, hemen kullanmaya başladım bunları özellikle peelingli yıkama jelini çok sevdim cildimi hem arındırıp hemde pürüzsüzleştiriyor. kremi de gece ve gündüz kullanıyorum cildimi yağsız nemlendiriyor ve yumuşacık yapıyor.


Bioblasın boyadan kurumuş saçlara iyi gelir diye düşündüğüm şampuanı vardı sepette ve durulanmayan saç kremi. her ikisinide kullanmaya başlamadım bu hafta sonu başlıyorum eminim her ikiside harika sonuçlar verecektir.

Türkiye nin ilk periyodik pedi ile tanıştık. Hijyen açısından harika bayanlar. özel bölgenizi dış etkenlerden gelecek olan virüslere karşı koruyor. Olan tehlikeyi uzaklaştırıyor. Pakette 9 tane var fiyatı 13 lira evet belki biraz pahalı ama sağlık için değer mi? siz karar verin:)

Saçlarınız hızlı uzamıyor mu? uzuyor ama sağlıklı mı olmuyor işte size o zaman harika bir çözüm ben daha kullanmadım ama kullananlar söylüyor ki harika bir ürünmüş. Saçları hızlı uzattığı tescillenmiş. Restorex b,r çok kozmetik markette satılıyor. Saçlarınızın uzamasını istiyorsanız mutlaka denemelisiniz..

Benim yeğenime verdiğim baby şampuan bebekler için ideal dediler. Bebeğinizi yıkarken sağlıklı ürün kullanmak istemez misiniz? mutlaka kullanmanızı öneriyorlar. Biobaby sizin ve bebeğinizin vazgeçilmez ürünü olacak :)

Çörek otu  çıktı sepetten çok severim afiyetle tüketiyorum:)

Biopower energy hapı ile günlük takviyemi alıyorum. tamamen doğal olan hap zinde kalmanızı sağlıyor. Sizde kendinizi halsiz ve bitkin hisediyorsanız ginseng özlü bu hapı denemelisiniz.



Sepetten çıkan harika güzellikler bunlardı. Başka bir güzellikte buluşmak dileğimle...
sevgiler...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.