ESTE LİFE İLE GÜZELİM BEN GÜZELİM:)

Sevgili reçellerim, blogdaşlarım, merhabaa güzellikler:)

Geçen hafta fırsat sitesinden almış olduğum cilt bakımına gittim. Harika geçti tam 60 dakika yazıyordu fırsatta ve gerçekten de tam 60 dakika sürdü. Este Life güzelik merkezi gayet konforlu, temiz ve çalışanları güleryüzlü bir işletme. Ayrı ayrı odalar mevcut ama onların fotoğrafı maalesef yok bu iki fotograf ilk giriş bekleme salonu:))






Cilt bakım aşamaları aynen şu sırayla yapılıyor.
Cilt Temizleme,
Peeling,
Buhar-Ozon,
Siyah Noktaların Temizlenmesi,
Tonik Maske,
Nemlendirme,
Toparlama Masajı,
Cilt Gençleştirme
Yüz Liftingi
Ve ürünleri Skeyndor olan 2011 Avrupa yenilikçi ödülü kazanmış İspanyol bir marka...



Kısacası sevgili reçellerim kendime harika bir hediye etmiş oldum güzlelim bakımlıyım ben kendimi çok seviyorum:))) tabii sizide çok seviyorum....:)

ESTE LİFE ı MERAK EDENLERE BUYRUN TIKTIK

Kocaman sevgiler...

8 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

aay canım benim çook iyi yapmışsın...
kadın demek bakımlı demektir değil mi??
ahh biz kadınlar çok fenayız çoook parayı nereye harcıycağımızı çok iyi biliriz :)))
bende kendimi çoook severim...
kocaaman sevgiler canım....

Kuzununannesi dedi ki...

vayyyyyyyy bende kendı evın sandım..mıs gıbı..demek kı bazen fırsattalr ıyı olabılıyor:)) kocaman sevgıler..bu arada headerlrına bayılıyorum...

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

ya fırsatlarda görünce bende almak istedim ama güvenemedim nasıldır die tavsiye etmene sevindim :)

pembe kekik dedi ki...

Kendine zaman ayırmak gibisi var mı.Çok iyi yapmışsın gitmişsin.Sevgiler:)

VuslaT dedi ki...

Hep böyle reçel tadında reçel neşesinde keyfinde günler geçirin inşallah.

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

fırsatlar bu anlamda güzel oldu...bazen kötü süprizler olsada yüzde doksn bende memnun ayrılıyorum....keyfini çıkarmanız dileğiyle...

Unknown dedi ki...

OH SEFAN OLSUN !
Ne de güzel olmuş :))

hayatreceli dedi ki...

valla kızlar harikaydı insanın kendine bişeyler hediye etmesi kadar guzel birşey yok:)) hepinizi kucaklıyorum reçellerim....

Blogger tarafından desteklenmektedir.