BENİM OLMALI DEDİM DEDİM BENİM OLDU:))

Karlı karlı günaydınnnnnn reçellerim, sıkıntısız mutlu günler olsun hepinize...


Bloğumu takip edenler benim Gucci Guilty parfüm almak istediğimi bilirler. Aman nasıl istiyordum ama en uygun fiyatı bulmayı bekliyordum ve sonunda buldum. Limango nun yapmış olduğu parfüm kampanyasına dallama atladım ve aldım. Parfümüm geldi ayy o ne koku insanı alıyor götürüyor.


Adı: Gucci Guilty Pour Femme EDT 75ml piyasa fiyatı 240TL, ben Limangodan 145 TL ye aldım.


Kısaca koku şunlardan ibaret:)


Sıcak, çarpıcı oryantal çiçeksi kokusuyla kalbinde zevk veren, mandalinanın etkili ve doğal kokusu, cesur pembe biberle modaya uygun transparanlığıyla parıltılı bir hal almaktadır. Orta notasındaki leylak ve germanyumun çekici karışımı sulu şeftali ile birleşerek, kadifemsi kadınsılığın kışkırtıcılığını yansıtmaktadır.Gucci parfümlerinin en belirgin özelliklerinden biri olan paçuli gücün mesajını verirken, amber de derin bir feminenlik sunmaktadır.


Ehh artık kokalım mis mis, bu benim çok istediğim birşeydi sonunda kavuştum, herkesin her istediğine kavuşması dileğimle reçeller..:)

22 yorum:

irituruncubalik dedi ki...

güle güle kullan cicim kokusu buralara kadar geldi :P

DiziManyaQ dedi ki...

Güle güle kullanman dileği ile :)

Necla Şölen dedi ki...

Çok sevdiğim, kokusunu beğendiğim bir parfüm. Ne yazık ki ben de alacaktım. Kokudan bahsettiğim sırada bir arkadaş duydu ve hemen gidip aldı. O alınca da ben de almadım. Escada'nın Desire me adlı parfümünü aldım. O da fena değil...

Elidaa dedi ki...

Hayırlıı olsun diyelim :) Bu sıralar patfüm fiyatlarında inanılmaz artışlar var en güzelleri de tavan yapmış durumda .Bende limango,trendyol vb. siteleri takip ediyorum baya fiyat farkı oluyor güle güle kullanın :)

pembe kekik dedi ki...

Güle güle kullan.Ben de çok severim:)

rüya dedi ki...

GÜLE GÜLE KULLAN ARKADAŞIM. BENCE BİR KADININ VAZGEÇİLMEZ VE ONUNLA ÖZDEŞLEŞEN BİR KOKUSU OLMALI. AYRICA ÇOK İSTEYİP DE BU GÜZEL PARFÜME SAHİP OLMANA ÇOK SEVİNDİM.

Adsız dedi ki...

Guilty'nin 3.şişesindeyim.. bu ne güzel bir kokudur,bıkmadan usanmadan sürünüyorum :) Sen de güle güle kullan bu süper parfümü :)

HerbiRenk dedi ki...

güle güle kullan:))

fashiononboard dedi ki...

ben de kullaniyorummmm =) harika bir tercih yapmissin, gule gule kullan =)

hayatreceli dedi ki...

çok teşekkürler reçellerim artık bundan vazgeçmem herhalde müdavimiyim:)))

sevgiler canlarım...

GüzelGül dedi ki...

canim demekki okadar icden ve gercek istedinki evren sesini duydu servis etti :D hahah

Mein Blog/Blogum

FakeNoron dedi ki...

gözün aydın olsun,
üzerin Gucci Guilty koksun öyleyse...

birincisin dedi ki...

Güle güle kullan reçelim,ne kadar içten dilemişsin ki senin oldu..Sevgiler:)

darkolivee dedi ki...

fırsatını bulduğumda bende bir deneyeyim merak ettim canım...

güle güle kullan

sevgiler

darkolivee dedi ki...

canım yarışma sonuçlandı mı göremedim ben :))

heyecanla bekliyorum sonucu, bu leoparla harika kombinler yapabilmek dileğiyle :)

Duygu Senyurek dedi ki...

Hayirli olsun cnim secret yapmissin olmus:) mis gibi kok:)

Unknown dedi ki...

güle güle kullanin insallah hayirli günler :)

Modamla-Burcu dedi ki...

Güle güle kullan. Ben de merak ettim şimdi kokusunu, ne yapsam alsam mı ben de :) Kenzo kullanıyorum, oda çok hoş. Ama bu kokuyuda deneyeceğim mutlaka;)

http://www.modamla.com/

hayatreceli dedi ki...

Ben şuna inanıyroum ki bir şeyi çok istediğinizde oluyor bu herley için geçerli reçelişkolarım öperim her biriniz ayrı ayrı:))

sevgiler...

Kuzununannesi dedi ki...

SECRET YAPALIM OLSUN :)) POZITIF ENERJIII :))) SEVGIYLE KULLAN RECELCIM

hayatreceli dedi ki...

kokoşum benim çok teşekkür ederim:))

www.yagmurvil@blogspot.com.tr dedi ki...

güle güle kulaln cnmm çekiliş sonucu 10şubattı ne oldu sorunmu var 5güngeçtide göremedim de sonucu

Blogger tarafından desteklenmektedir.