Aray Cafe & Restaurant' ta Harika Bir Yılbaşı Yemeği

Selamlar sevgiler reçellerim bugün size yeni yıla girmeye hazırlandığımız günlerde çok tatlı bir mekanda çok güzel lezzetler eşliğinde yediğim bir yılbaşı yemeğinden bahsetmek istiyorum. Birbirinden değerli bloggerlar ile eğlenceli bir o kadarda harika bir gece yaşadık. Mekan Aray Restaurant sıcacık ortamı, misafirperverliği o kadar içtendi ki kendimizi evimizde hissettik.

Bizi harika bir masa bekliyordu. Özenle hazırlanmış masa da yılbaşı süsleri, pırıltılar, noel baba şapkaları, taçları hepsi bizi bekliyordu..Şimdi masa paylaşımlarıma geçiyorum. 





Her şey çok özenle hazırlanmış bizleri memnun etmek için her ayrıntıya dikkat edilmişti. 


Masamızda ki güzelliklerle resim çekilmeden olmazdı. Sevgili blogger dostum Şerifem le resimler çekildik.


Aray Restaurant bizlere harika lezzetler hazırlamış;
Kremalı sebze çorbası
sigara böreği
Sebzeli pizza (hamuru o kadar inceydi ki çıtır çıtır yemeye doyamadım)
Aray köfte ve mantarlı fettucini de tadı damağımızda kalanlardan oldu. Özellikle köftenin aroması harikaydı. Fettucinin de mantar sosu harikaydı içi baymayan hafif ve yağı tam yerindeydi.


Yemek sonrası tatlılarımız geldi. Künefe ve Fırında sütlaç geldi künefe çıtır çıtırdı ve sütlaç pirinç yoğunluğu tam yerindeydi. Çünkü ben çok pirinçli sevmem hafif sıvı süt tadında severim demem  o ki tam yerinde tatlıydı her ikisi de.
 Son olarak tuzlu kurabiyeler geldi. Çay ile birlikte o kadar yemem rağmen bunlara da hayır diyemedim ve yedim:))


Aray restauranttan bahsetmek istiyorum biraz, sıcak ve samimi ortamı ile bizleri karşıladı ve ağırladı. Ortamı çok güzel kendinizi evinizde hissetmemeniz için hiç bir sebeb yok. Hangi yaş ortamasında olursanız olun Aray Cafe de rahatlıkla ziyaret edebilirsiniz. Bir çok etkinliğe de ev sahipliği yapabiliyor. Kına geceleri, doğum günleri, özel partiler davetler, misafirleriniz, ağırlama gibi bir çok günlerde Aray Cafe sizin yanınızda. Özel lezzetlerin tadına bakmak için mutlaka uğrayın.
Sevgili sahibemiz Bahar hanım bizlere o akşam anlattıklarını sizinle paylaşıyorum. Babası Tohit bey ile birlikte kurmuşlar burayı amaçları bir çok yaş kesimine hitap edebilmekmiş. Bence son derece başarılı..

Her yastan insanin iyi vakit gecirebilecegi, kendini evindeymis gibi rahat ve huzurlu hissedecegi bir mekan hayal ettik.
Aray Ailesi'nin evine misafirlige gelirmis gibi, mutlu anilar yasayabileceginiz ferah bir ortamda guzel paylasimlar yapabilmek amacimiz.
Projeksiyonlu, kisiye ozel sunumlarla; dogum gunu, altin gunu, baby shower, kina/nisan/dugun yemegi, mevlid organizasyonlari, ozel gunler ve ozel teklifler, marka tanitim toplantilari gibi tum etkinliklerde hizmet vermeye basladik.
Fiyat skalasi iki kisilik pizza icin ortalama 40-45 TL. Pazar gunleri 09:00-15:00 acik bufe kahvalti 24 TL. Her gun serpme kahvalti 14,5 TL, hizli kahvalti 10,5 TL. Aromali kahveler 9 TL. 
Paket servis 0 212 441 77 76
Paket servis 0 543 546 76 76
Ucretsiz merhaba cayimiza bekleriz.
Aray Pizza ve Aray Kofte favori yemeklerimiz. Hamburger, krep, Aray Special Pilic, Makarna, Salata, Tatli cesitleri de sunarak her damaga hitap ediyoruz.
Yemekler ascilarimiz tarafindan anlik hazirlaniyor, lezzette ve sunumda iddialiyiz. 
Aray'in anlami suslenmek. Organizasyon yapilan, samimi bir aile kafesine de baska isim dusunmek istemedim. Samimiyet ve sicakligi renk kurgusu ve tasarimla kurumsal kimligimize de tasidik.
Birlikte keyifli gunler gecirmek dileklerimle...

Aray Restauranttan fotoğraflar ile sizi başbaşa bırakıyourm. Nasıl güzel bir ortamı olduğunu resimlerden daha net görebilirsiniz.
Özelikle lavabosuna bayıldık hepimiz o kadar şık ve güzeldi ki sanki evimizde gibiydik.







Gecenin sonunda bizlere ufak hediyeler hazırlamışlar çok tatlı bir sunumla hediyelerimizi aldık kutuların içinden yılbaşının sembolü küçük narlar çıktı tabii evimin köşesinde yerini aldı.


Ve gecenin son karesi tüm blogger lar toplandık:)) hepsi birbirinden değerli ve özel benim için. Yine harika bloggerlar ile tanıştım. Yeni arkadaşlıklar kurmak ve eklemek çok güzel bir şey benim için. Tabii özlediklerimle görüştüm:))

Eğer siz de güzel bir mekanda buluşmak, bir davet vermek istiyorsanız mutlaka uğrayın derim.
Adres:
Aray Cafe Restaurant
Bahçelievler mah. Şukufe Nihal sok.
NO:7/A
Bahçelievler/ İSTANBUL

Yepyeni bir mekanda buluşmak dileğimle sevgiyle kalın..

2 yorum:

audrey dedi ki...

Çok hoş bir mekan detaylar çok güzel dşünülmüş :)

bademlebuduk dedi ki...

nesrincim seni gördüğüme sevindim.
iyi senelere

Blogger tarafından desteklenmektedir.