Amaril Restaurant'ın Enfes Lezzetlerini Tadımladım

Mutlu pazarlar reçellerim, harika bir gün geçiriyorsunuzdur umarım sizlere geçtiğimiz cumartesi günü tadıma gittiğim yeni açılmış harika bir restaurantı anlatmak istiyorum. Kapalıçarşı da meşhur Şahin döneri duymayanınız yoktur. Oraya gidipte yemeden dönmeyenenizde olmamıştır:)
İşte Amaril restaurant Şahin döner kuruluşudur. Çocuklarının açmış olduğu bu şirin yer muhteşem lezzetlerle sizleri bekliyor. 


Amaril ismini İtalya da ki bir çiçekten alan restaurantın serüveni, yemekleri yapan Yusuf'un İtalya da bu işin okulunu okumasıyla başlamış. Türkiye ye döndükten sonra Bilgisayar Mühendisi abisi Şahin le birlikte bu işi yapmaya karar vermişler. Şahine neden baba mesleği dönerciliği yürütmediniz dediğimde Yusuf'un yeteneğinin dönercilikte köreleceğini yazık olacağını, kendini burada çok daha iyi göstereceğini söyledi ee haksızda sayılmaz Yusuf harikalar yaratıyor:) Baba dönerciliğe devam tabi ki koskoca Şahin Dönersiz bir kapalıçarşı düşünülemez tabi ki.

Kuru etli pizza muhteşemdi.

Amaril de herşeyi kendileri yapıyor, ekmeğinden, profiterolde kullanılan çikolata sosuna ve içinde ki krokana kadar. Limonatasından macaronlara kadar dışarıdan içeri giren tek bir şey yok. her şey el emeği ve çok leziz. Orada pizza yediğinizde ben daha önce pizza yememişim diyeceksiniz. İtalyan pizzalar, makarnaları, talıları ve soslarıyla Amaril sizleri bir lezzet şölenine davet ediyor. Gittim, gördüm ve tattım:)

Parmesan kaplı ve provencal soslu tavık yanında tatlı muffin patates ile birlikte harika bir birlikteliğe imza atmışlardı.


Fiyatlar tattığınız lezzetlere göre oldukça makul, öyle uçlarda gezinmiyor. Bir pizza 20-26 lira, ana yemekler 20-28 lira, makarnalar 18-20 lira, arasında değişiyor. Porsiyonlarda oldukça cömert davranılıyor aldığınız bir ürünle doymamanız neredeyse imkansız. Dünyanın en sevilen ama yapımı en zahmetli tatlılarından olan makaronların tanesi 4 tl dışarıda bu fiyata bulmanız neredeyse imkansız. Yusuf''un eli çok maharetli ve leziz o gün tıka basa yedim. hiç birine karşı koymam imkansızdı.

Kıymalı lazanya enfesti:)

Profiterollerin hepsini hamurundan sosuna kadar kendi yapıyor Yusuf usta bizim yediklerimiz profiterol değilmiş onu anladım nasıl çıtır çıtır bir hamur ve yumuşak bir sos bayıldımmmmmm:)

Profiterolun çikolata sosuna kendi elleriyle yaptığı korkanı katıyormuş krokanıda çekmeden edemedim kıtır kıtır yedim valla:)

Amarilden ayrılmadan önce Yusuf'un pişirdiği Kaz dan tatma fırsatımız oldu. soğan, kereviz, dana bacon eşliğinde pişirdiği kaz çok güzeldi ama tabi ki kaz eti olunca sertliği bir tık daha fazla oluyor..


Bir çok hizmet veriyor Amaril catering hizmetleri, davet ve organizasyonlarınızda deneyimleyebilirsiniz. Paket servisleri de belli noktalara kadar mevcuttur. Yakında harika bir blogger tadım etkinliği düzenleyeceğiz zaten çok yeni bir restaurant kendisi daha bebek biz de bu bebeğin büyümesine yardımcı olacağız:)
Amaril restaurant Güneşli de Divan G plus ta...
Tel: 0212 809 18 19
Gsm: 0553 753 45 46


Bir sonraki etkinlikte görüşmek üzere sevgiler...

1 yorum:

audrey dedi ki...

ay o krokanlar nefis görünüyor afiyet olsun ...

Blogger tarafından desteklenmektedir.