Klorane Manolya Özlü Yoğun Işıltı Sağlayan Bakım Maskesi

Mutlu günler herkese son zamanlarda sıkça kullanmaya başladığım #renginibul etkinliğinde bana gelen bir saç maskesinden bahsetmek istiyorum. Donuk ve mat saçlarınıza ışıltı katan ve sertleşmiş saç uçlarınıza yumuşaklık veren bir maske. 


Manolyanın canlandırıcı ve koruyucu gücünü saçlarınıza yansıtın. Saçlar özellikle bayanlar için oldukça önemlidir, her kadın sağlıkla ışıldayan, canlı saçları olmasını ister. Klorane, manolya ekstresi içerir ve saçlarınıza ihtiyacı olan ışıltıyı geri kazandırmaya yardımcı olur. Cansızlaşmış saçlarınıza tek dokunuşta parlaklık ve sağlık :))

''Klorane laboratuvarları, içeriklerini bitkisel maddelerden oluşturmuşlardır, kullanılan bitkisel maddelerin bitkileri en katı kurallar eşliğinde yetiştirilerek, toplanmış ve damıtma yolları ile elde edilmiş olan ürünlerdir. Özelliklerinden en fazla yarar sağlayan doğal yöntemler etkiyi arttırmaktadır.''
Kullanımı:
Uygun şampuanla yıkamış olduğunuz saçlarınızı duruladıktan sonra havlu ile kurulayın, su fazlasını aldıktan sonra saça ve özellikle saç uçlarına uygulayınız, 10 dakika kadar beklettikten sonra saçlarınızı durulayınız.

Ben çok sevdim kokusu da çok güzel satış olarak araştırdım internette satışı yapılıyor. Bu maskeyi denemek isterseniz bakabilirsiniz. 

Mutlu hafta sonları sevgiyle..

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.