Hierapolis İlkYaz Kolonyası

Yine harika bir ürünle karşınızdayım bugün biraz blogta yazı yazmak istedim. O yüzden birazdan yazacağım kolonyayı da okumanızı çok isterim:) Son zamanlarda özel ve değişik kolonyalara karşı bir hobim oluşmaya başladı. Çeşitli kokularda ki kolonyalara bayılıyorum. Hem serinletiyor, ferahlatıyor hem de misler gibi kokmanızı sağlıyor. Evde İşte ferahlamaya ihtiyaç duyduğunuz anda yardımınıza koşuyor. 
Limon kolonyası tabi ki kolonyaların kralı ancak artık hemen limona sarılmak eskilerde kaldı:) 

Bu kolonya bizlere #renginibul etkinliğinde geldi. O günden sonra vazgeçilmezim oldu. Markanın Bir tane de Çiçek bahçesi isimli kolonyası var. Sitesine girip incelemek için hemen aşağıda ki linki tık tık yapın:)

Kayısı, turunçgil, çiçek ve mandalinanın birleşiminden oluşan bu kolonya kalıcılığı ile size vazgeçilmezliği vadediyor. Esansı yüksek sürdükten sonra saatler boyu kokusunu duyuyorsunuz ben yatarken, gün içinde evde kullanıyorum. Gelen misafirlerime ikram ediyorum herkes ismini soruyor ve şişesine bakıyor. Şişesi de çok özel bir tasarım tıpkı eski günlerde ki gibi, sizi eski yıllara götürüyor, o eski cam şişe kolonya geleneğini en iyi şekilde yaşamanızı sağlıyor. 


Kendi sitesinde satışı mevcut. Bence o eski kolonya alışkanlıklarınızı bir kenara bırakın ve kendinize yeni bir serüven hediye edin.


Mis gibi kokuların eşliğinde harika bir gün olsun...

2 yorum:

♕Süslü Püslü ♕ dedi ki...

ne güzel anlatmışsınız merak ettim doğrusu:)

Kozmetik Psikolojisi dedi ki...

güle güle kullanın blog ve instagramdaki çekilişime bekliyorum :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.