Ali Ocakbaşı'nın Blogger İftarı.

Merhaba reçelleirm, mutlu, huzurlu güzel bir pazar diliyorum sizlere. Umarım pazar gününüz tadında ve serin geçiyordur. Malum havalar aldı başını gidiyor çok sevmem ben yaz mevsimini o yüzden bir an önce sonbaharın gelmesi dileğimle sizleri Ramazan ayının son günlerinde gitmiş olduğum harika bir iftarla başbaşa bırakıyorum. Bu harika mekanda sevdiklerinizle hoşça vakit geçirmeyi isteyebilir, orada yapılan harika lezzetlerin tadını tatma fırsatı bulabilirsiniz.





Ali ocakbaşı ilk mekanını Karaköy de açmış. Sonrasında yurtdışına bir şube eklemiş. Amsterdam da bu harika lezzetleri oradakilerle buluşturmuş. Ali Ocakbaşı son şubesi Pera yıda mekanlarına eklemiş. Biz blogger ları bu mekana davetiyle harika bir gece geçirmemize olanak tanıdı. Asmalımescidde bulunan mekan ufak ama sıcak bir ortamı sizlere sunuyor.  



Cok güleryizlü bir personeli var, bardaklarından  tutun da  çatalına kadar bir konsept halinde olan Ali Ocakbaşı kalitesi ve lezzetiyle aklınızı başınızdan alıyor. O akşam muhteşem lezzetler tattık. Ve tabi bir çok yeni blogger tanıdım. Blogger olmanın en çok bu kısmını seviyorum yeni insanları tanımak ve keşfetmek:))


Mekanı daha ayrıntılı gösterebilmek adına sizler için fotoğrafladım..


Mekanda isterseniz alkol de var. Ocakbaşı olup alkolsuz sanırım olmaz:) Bizler Ramazan sebebiyle kullanmadık ama eğer bir daha gidersem mutlaka alkol eşliğinde güzel bir ziyafete hayır demem...




En çok ama en çok tandır ekmeklerini sevdim. O tandırın ateşinde pişen ekmekler ve pişerken saldığı koku bizi bizden etti. Sofraya geldiğinde çıtır çıtır mis gibi kokan ekmeklere hücum ettik:)


Vee tabiki soframıza gelen muhteşem lezzetler. Özel Ali salatayı çok sevdim. Haşlanmış buğday ile karışık otlar eşliğinde nar ekşisinin damakta bıraktığı lezzet paha biçilemez..

 Fındık lahmacun, kuzu şiş, közlenmiş biber domates, kaşarlı pide, tavuk şiş, şaşlık kebabı hepsi birbirinden lezzetliydi. Domates çorbası ise kreması yerinde içtikçe içesin gelenlerdendi:)
 Ustanın gözümüzün önünde pişirdiği etler...pişirirken öylesine aşkla yapıyor ki dayanamadım bir kare aldım hemen:)


Tabi ki en öenmli olan selfie olmadan olmaz o akşam kırmızı siyah giyinmiştim. Spor ve rahat bir kıyafet tercihimdi.. Doğal makyaj ve yüzümde eksik olmayan gülümsememle Ali ocakbaşında harika bir gece geçirdim.

Blogger camiasının bana kazandırdığı tatlı arkadaşım Beğendim Paylaştım la birlikte olmak o gece ayrıca keyiflenmem için sebepti. Onu görmek vakit geçirmek ve sohbet etmek harikaydı..



Gecemiz noktalanırken tatlılarımız eşliğinde kahvelerimizi yudumladık. Dondurmalı irmik tatlısı, güllaç Ramazan ayının vazgeçilmez iki tatlısıdır. Bizlere de bu eşsiz anların tadını çıkarmak kaldı.


Ve birbirinde değerli blogger masamız. Ufak bir merhaba ile tanışılan bloglar, sonrasında devam eden büyüyen dostluklar bana bloğumun en güzel hediyesi...


Sizelere bugün harika bir mekandan bahsettim sizlerde bu harika mekanı yakından tanımak isterseniz adresine tık tık yapın ve mutlaka ziyaret edin...


Başka bir deneyimde buluşmak dileğiyle mutlu kalın sevgiyle kalın hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.