Smashbox Kaş Kiti ve Çıkmayan Göz Kalemi

Mutlu pazarlar sevgili reçel ailesi:) yoğun bir iş haftasından sonra pazar günü kalkıp bloğumla ilgileneyim dedim. Bu aralar pek yazamıyorum farkındayım ama inşallah her şey yoluna girecek. Çünkü ben bu yoğunluktan keyif alıyorum.

Bugün güzel iki ürünü anlatmak istiyorum sizlere Smasbox lansmanında hediye edildi bizlere o günden beri her ikisini de bayılarak kullanıyorum. Kurtarıcı gibiler, o kadar harikalar ki onları kullanmadan dışarı çıkmıyorum özellikle kaş kitini. Biraz küçük ambalajı keşke daha büyük olsaydı ama bereketli kolay bitmeyeceğe benziyor:) 



3 kısımdan oluşuyor önce açık renk ile kaş boşluklarını dolduruyorsunuz sonra koyu renkle kaşı şekillendiriyorsunuz ve en son vaks ile kaşı gün boyu kalması için sabitliyorsunuz. İnanın bayılacaksınız bugüne kadar kullandıklarımın içinde en iyisi:))


Ve göz kalemi benim sabahları yada gün ışığını görünce yaşaran gözlerim var bu sebeple ne kadar makyaj yaparsam yapayım mutlaka akmalar yaşıyorum az da olsa. Güneş gözlüğü bile kar etmiyor bazen:) Bu kalem muhteşem kesinlikle ve kesinlikle akmıyor. Ancak iki fazlı yağlı makyaj temizleyicisi çıkarabiliyor gözünüzden, eğer gerçek anlamda akmayan bir göz kalemi arıyorsanız söz de değil uygulamada gerçek sonuç mutlaka denemelisiniz.


Smasbox ürünleri ne 
www.sevil.com.tr den bakabilirsiniz...

Mutlu huzurlu bir pazar diliyorum sizlere sevgiler...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.