Ceppower Sonex ile İletişiminiz Kesintisiz Olsun, Anılarınız Yarım Kalmasın..!

Merhaba sevgili okuyucu reçellerim, sizlere harika bir teknoloji harikası üründen bahsetmek istiyorum. Malum akıllı telefon kullananların çoğu bilir şarj problemini, sanırım yaşamayan yoktur. En önemli anlarda biten şarjlar insanı çileden çıkartır ve sinir eder biliyorsunuz:) işte o durumlardan sizleri kurtarmak için harika bir ürün tavsiyem var. Ben kullanıyorum çok ta memnunum hiç bir etkinliğim, sevdiğim an yarıda kalmıyor Sonex le:)

Ceppower sitesinde harika ürünler var reçeller, kablosuz alıcılar, taşınabilir şarj cihazları, şarjlı kapaklar, kablosuz şarj kılıfları, araç şarjları gibi şarj konusunda çeşidi bol ürünler bulmak mevcut. Üstelik 100 lira alışveriş yapana kargo bedava fırsatı ile kendinize ve sevdiklerinize hediye yedek şarj alarak sürpriz yapabilirsiniz. Renk seçenekleri de mevcut istediğiniz rengi seçebilirsiniz.

Harika bir sevgililer günü kampanyası yapmışlar bence değerlendirin reçeller:)



sitenin sosyal medya hesapları var bence hemen takibe alın tıklayın yenilikleri kampanyaları indirimleri yakından takip edin..





Yakında bir adet yedek şarj cihazı vereceğim bir çekiliş başlatacağım reçellerim
 o yüzden takipte kalın please:))

Kesintisiz, mutlu, anları yaşayabildiğiniz saatler dileğimle sevgiler...

2 yorum:

Kızsal Şeyler dedi ki...

Günaydın siteyi inceledim çok güzel ürünler var tam benlik pembe olanı :) Sosyal medyayı bu kadar yoğun kullanırken şarj dayanmıyor telefona :(

Ama şu an için almayacağım belki çekilişini kazanırım :) Takipteyim ve heyecanla bekliyorum

♕Süslü Püslü ♕ dedi ki...

Merhaba :)
Blog yazmayı bırakalı bir sürü bloğu unutmuşum :/ Geri döndüm :) bende linklere tıklıycam tabii ki bakmak gerekli :)
Sevgiler

Blogger tarafından desteklenmektedir.