Wet n Wild Color Icon Bronzing Allık

İyi akşamlar reçellerim, bilgisayarım tamire gidecek biraz yenilenmesine ihtiyaç var, gitmeden postlar yapayım dedim. Çünkü bir süre cep telefonundan yapabildiğim kadar yapabileceğim:) 
Geçen Gratis indiriminde harika bir allık aldım %40 indirimle gayet güzel bir fiyata aldım. Bir bronzlaştırıcı allığa ihtiyacım vardı. İndirimde tabi ki hemen kaptım:)



Allık çok yumuşak yapıda, fırçaya hemen geçiyor ve parlak bir katmanla cildinizi kaplıyor. Verdiği renk inanılmaz doğal ve ışıltılı. yüzünüzü canlı tutuyor ve aydınlık katıyor. Ben bazen tüm yüzüme bronzlaştırıcı pudra gibi kullanıyorum Terracotta gibi düşünün çok ta güzel duruyor. Eğer bu ara bir bronzlaştırıcıya ihtiyacınız varsa Wet n Wild tam size göre mutlaka bir tane edinin:))


Işıltılı halini çok seviyorum:) bu ışıltı ve verdiği his muhteşem. 
Yanaklarda renkli gülümsemeler artık size kalıyor...


Harika kozmetiklerde yeniden buluşmak dileğiyle sevgiler...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.