Gosh 4'lü Göz Far Paleti ve Gosh Bombastic XXL Volume Mascara...

Gratis'in Gosh lansmanını buradan yazmıştım sizlere reçellerim. Muhteşem bir lansman yaşamıştık keyifli ikramlar eşliğinde Gosh ürünlerini tanımıştık. Lansman bitiminde çok güzel hediyelerin sahibi olduk.  Harika Gosh ürünlerini daha yakından tanıyabilmemiz için bizlere hediye verdiler. Ve ben hemen denemeye koyuldum tabi o paketin içinden çıkanlardan bazıları göz farı ve mascara her ikisinizde severek kullanmaya başladım...



4 lü göz farı pigment açısından çok kalıcı ve çok iyi. Sürdüğünüz ilk andan İtibaren rengi tam kıvamında yakalayabiliyorsunuz. Sürümü yumuşak,  farların dağılımı  kolay ve göz kapağında gün boyu kalıyor, uçmuyor, dağılmıyor... bu aralar far arıyorsanız mutlaka Gosh ürünlerine göz atın derim:)

Mascaranın kirpikleri dolgunlaştırması güzel puan verecek olursam 10 üzerinden 8 veririm. Kirpikleri harika kaplıyor ve ayırıyor. Kirpiklerin dolgunlaşması için öyle kat kat sürmenize gerek yok. 1-1.5 katta kirpikler uzuyor, kıvrılıyor, dolgunlaşıyor. Cansız kirpikleri olanlar için ve kısa, seyrek kirpikli olanlar içinde ideal olabilir. Gosh un ürünlerinin hepsi harika en yakın Gratise gidin ve gosh ürünlerine yakından bakın:)



Far ve mascarayı kullanarak yaptığım göz makyajım...

Gosh ürünlerine yakından bakmak için

Gratis te gosh a bakmak için tıktık...

3 yorum:

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Göz farını henüz denemedim ama maskara'yı çok sevdim bende :)

audrey dedi ki...

bunları da sevdim ama pudra favorim asıl :-))

hayatreceli dedi ki...

Filizciğim çok severek kullanıyorum bende evet haklısın mascara ya bayıldım harika:)) öperim...

audreyciğim pudra da çok güzel en kısa zamanda onunda postu yapılacak öperim sevgiler:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.