Rituel de Beaute Topuk Çatlağı ve Nasır Gidermeye Yardımcı Stick Denedim:)

İyi akşamlar reçellerim, sizleri harika bir stickle tanıştıracağım, hem Firmanın bana gönderdiği hemde Kızılcık Şerbetimle bayram ertesi etkinliğinde hediye aldım bu ürünü ve diyorum ki harika bir ürün!!!

Benim ayağımda çok fazla sorun yok ama nede olsa yaz mevsiminden çıktık, ayaklarımız deniz, kum, güneşte yıprandı. Sıcakta sürekli çıplak ayak olmamız nedeniyle topuklarımız sertleşti, ne kadar ayak ürünü kullansak da belli bir süre sonra daha etkili ürünler kullanmak istiyoruz. İşte bu ürün tam anlattıklarıma çözüm getiriyor. 


Üre, Allantoin ve Pentanol içeren özel içeriği ile nasır ve çatlaklara hızlı etki ederek ayaklarınızın bakımını yapar ve korur. Aynı zamanda ayağınızın kurumasını da engelleyerek, yeni çatlak ve nasırların oluşumlarına da izin vermez. Stick yapısı ile kullanımı kolaydır, kullanım sırasında ayakta gereksiz ıslaklık yapmaz ve bulaşmaz. 

KULLANMA TALİMATI

1. Topuk Çatlağı ve Nasır Gidermeye Yardımcı Stick’in kapağını açın.
2. Problemli bölgeye, yumuşak hareketler ile bölgenin tamamına yayılacak şekilde sürün.
3. Gözle görülür ve hissedilir iyileşme görene kadar hergün düzenli olarak problemli bölgeye uygulayın.
4. İyileşme sonrası da ihtiyaç hissettikçe kullanıma devam edin.

Bu harika ürünü mutlaka deneyin reçellerim...


Rituel de Beaute nin harika ürünleri var ara ara burada paylaşıyorum sizlerde bakmak için tık tık:))

Yepyeni ürünlerde buluşmak dileğiyle sevgiler...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.