MUHTEŞEM BİR ÜRÜN NUTRIWAY C VİTAMİN PLUS


İyi akşamlar reçellerim nasılsınız diye soracağım ama biliyorum ki benim reçellerim mutlak iyidir:))

Reçellerim bildiğiniz üzere Amway serbest girşimciliği yapmaktayım.
Sizlere 78 yıllık dünya çapında bir numaralı marka olan bitkisel destek vitamin markası NUTRİWAY'i anlatmak istiyorum. Öyle ki ürünleri o kadar doğal ve organik ki içtikçe vücudunuzda ki farkı görebiliyorsunuz. Tohumdan tablete, tarladan tablete şekliyle tek organik vitamin markasıdır Nutriway. Tarlalarının üzerinden asla uçak bile geçirtmeyen ve tarlalarında ki yaprakları yiyen zararlı böcekleri bile asla kimyasal kullanmadan yok eden bir marka. Nasıl  mı? o böcekleri yiyebilen başka böceği üretip tarlaya salıyor ve yok ediyor. İşte bu kadar saf, bu kadar organik gönül rahatlılığıyla tüketebilirsiniz. O kadar çok çeşidi var ki ailenizde her türlü eksiklikte yanınızda Nutriway. Çocuklarınızın bile rahatlıkla kullanabileceği bir çok ürünü var.

Bizim eşimle OMEGA 3, C Vitamin Plus, sarımsak tableti GARLİC, CALMAG (Kalsiyum-Magnezyum) yaşamımızdan asla çıkarmadığımız sürekli kullandığımız ürünlerimiz bulunmaktadır.



Cvitamin plus'ı sizlere anlatmak istiyorum;

Nutriway'in patentli meyvesi açerola kirazından yapılıyor. Bir Açerola Kirazı 3 portakala tekabul eden C vitamini barındırıyor. Nutriway'in C Vitamini bir tablette 240 mg C vitamini barındırıyor. Ben her gun kullanıyorum bu sene hiç hasta olmadım. C vitaminini özellikle sigara kullananların kullanması gerekiyor. Vücudunuza giren serbest radikallerle de savaşabilen C vitamini onların size zarar vermesine fırsat vermeden onları yok edip bağırsaklara yollar ve atılmasını sağlar. Nedir bu serbest radikaller kansere sebep olan virüsler...

60 tablet vardır bir kutuda. Her gün bir tablet yeterlidir. Fiyatı. 40 liradır.

Aşağıda bir de vücudunuzda ki serbest radikallerle nasıl savaştığını anlatan bir demosu yer almaktadır. İzlerseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız...



Sizlere Nutriway ürünlerini arada anlatacağım reçellerim sağlıklı bir hayat dileğiyle. Unutmayın siz değerlisiniz ve kendinize iyi bakmalısınız. Asla sağlığınızı ertelemeyin hastalık gelince değil gelmeden bakmak gerek...
Mutlu akşamlar ...:)

1 yorum:

Sohbet dedi ki...

Çok başarılı bir makale olmuş. bilgiler için saolun

Blogger tarafından desteklenmektedir.