PARFÜM DÜNYASINDAN SEÇMELER...(Cerruti 1881)

Merhabalar reçellerim, günaydınlar olsun nasılsınız?  ben her zamanki gibi işimin başındayım arada sizlere post yapıyorum işte..Bu sabah zor kalktım valla uyumak istedi canım sanırım havanın etkisi var şöyle battaniyeyi çekip üzerime, tembellik yapmak tv karşısında zaman geçirmek geliyor içimden bugun, ama tabii gerçeğe dönmek gerek şuanda masamın başında ellerim klavyede sizlere post yazıyorum.:)

Bu sabah aklıma yıllarıdr kullandığım parfümü yazmadığım geldi. yaklaşık 15 senedir ara ara mutlaka aldığım kullandığım bir kokudan bahsedicem. Sürekli değil (çünkü süreklilik bana göre değil:) yılda en az 1 şişe bitiririm bu kokudan asla vazgeçemiyorum. Ama benim öyle vazgeçemediğim yıllardır kullandığım kokular var teker teker tanıtıcam sizlere onları...

CERRUTI 1881 POUR FEMME:
Çiçeksi, duru ve dingin. Zarif, çekici ve özgürlüğüne düşkün kadınların kokusu Cerruti 1881, fresh notalarıyla teninizde ılık tatlı bir esinti hissettiriyor.




NOTALARI:
Üst notalarda frezya, bergamot, mimoza, menekşe; orta notalarda gül ağacı, papatya, yasemin, portakal çiçeği, kişniş, sardunya; alt notalarda sandal ağacı, musk ve amber içeriyor.

İmkanınız olursa mutlaka bu kokuya bakın koklayın bakalım sizde benim kadar sevecekmisiniz..

Mutlu Perşembeler olsun..

8 yorum:

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

günaydın kolay gelsin.
ben bu parfümü 1 kere kullanmıştım.Kuzenimin hediyesiydi.güzel .şimdilerde tercihim Bulgari Omnia.tavsiye ederim.
sevgiler

DaRmAn dedi ki...

Sevgili reçelim al bendende o kadar,bugün bende çok zor kalktım. Havadan olsa gerek,tam battaniyenin altında,kumanda elinde mis gibi kahvenin kokusu-dumanı üzereinde tütecek,tembellik yapılacak bir moddaydım :))
Cerruti yi bende kullanmıştım,hoş,fresh bir kokusu vardı..

hayatreceli dedi ki...

@yasemincim teşekkürler yorumun için bende omnia yı deneyeceğim :)

@darmancığım sorma bu kış günlerinde insanın canı pek bi istiyor onları:) evet bu kokudan vazgecemiyorum her sene bir kere yad ediyorum kendisini:)

sevgiler....

Gurme Şirine dedi ki...

bende cristin dior ve jenifer lopez parfümlerini kullanıyorum...
acayip güzeller...
kokuyu her duyan mutlaka ismini sorar :))
tavsiye ederim canım...

hayatreceli dedi ki...

dior un kokuları güzeldir bilirim kullanmışlığım var jenefer ı denemedim ama denerim canım:)

parfüm dedi ki...

güzel parfüm ben de kullanmıştım. paylaşım için teşekkürler.

papatyaninguncesi dedi ki...

hiç kullanmadığım ama çok merak ettiğim bir parfüm.bunu araştırırken bloğunuzu buldum :)

papatyaninguncesi dedi ki...

kokusunu çok merak ettiğim bir parfüm :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.