OLAY TOTAL EFFECTS İLE OLAY YARATIN:)

Merhabalar reçellerim bugun hızımı alamıyorum post üstüne post yapıyorum ayol kendimle gururluyum bugun haha:)

Uzun zamandır kullandığım kremlerden bahsetmek istiyorum sizlere 2. seri yide bitirmek üzereyim. ee napıcan yaş geçiyor bakmak gerek ama zaten ben cilt bakımımı ihmal etmeyenlerdenim. Muntazam hergün temizlerim, kremlerim o yüzden bakıma önem verdiğim için kullandığım ürünü tanıtmak istedim. Bu kremi görüyordum gerek dergilerde, tv de, kozmetik marketlerde bundan önce kullandığım ürün bana sivilce yaptı sonra bunu bir kozmetikçide satıcının önerisiyle aldım. İlk seriyi bitirdim fark etti hemen peşine 2. seriyi aldım o da bitmek üzere tabii hemen 3. seriyi aldım bekliyor açılmayı:)

Krem güzel yağlandırmıyor, kurutmuyor, yumuşacık yapıyor göz kremide öyle gözlerinizin kenarlarının çekildiğini hissediyorsunuz..ben memnun kaldım kullanmaya da devam ediyorum güzel reçellerim benim.

Total effects Nemlendiricili Gündüz ve Gece Kremi: (2'si aynı pakette)

 
Total Effects Nemlendirici Gündüz Kremi, tek üründe yaşlanma karşıtı 7 güçlü faydayı bir arada sunarken, UVA/UVB (SPF15) korumasıyla da cildi güneşin zararlı etkilerinden korumaya yardımcı olur.
 
Total Effects Nemlendirici Gece Kremi ise daha genç görünümlü bir cilt için yaşlanma karşıtı 7 etkiyi tek bir kremde etkin şekilde birleştirir

1. Kırışıklık Görünümünü Azaltma: Çizgi ve kırışıkların görünümünü azaltır.
2. Yoğun Nemlendirme: Sağlıkla ışıldayan bir görünüm için
3. Ton Dengeleme: Ciltteki ton farklılıklarını dengeler ve yaşlanmaya bağlı lekelerin görünümünü azaltır.
4. Hassas Arındırma: Cildi yumuşatır ve pürüzsüzleştirir.
5. Gözenek Bakımı: Gözeneklerin görünümünü azaltır.
6. Antioksidan İçeriği
7. Hafifçe Sıkılaştırma: Daha sıkı bir görünüm için cildi nemlendirir.

Total Effects Nemlendirici Gündüz Kremi özel olarak tasarlanmış benzersiz formülünde, Vitaniacin ve antioksidanların da dahil olduğu 7 vitamin ve mineralden oluşan kompleksi içerir. Ayrıca UVA/UVB güneş koruma faktörüyle (SPF15) güneşin zararlı etkilerine karşı korumaya yardımcı olur.
 
Gece kremiyle ise her sabah uyandığınızda fark edilir derecede daha sıkı ve genç görünümlü bir cilt.

Total Effects Göz Bakım Kremi:
 
 
 
Total Effects Göz Bakım Kremi göz çevresi için özel olarak tasarlanmıştır. Benzersiz formülünde, Vitaniacin ve antioksidanların da dahil olduğu 7 vitamin ve mineralden oluşan kompleksi içerir.
Ayrıca Salatalık özü ve Aloe vera içerir.

Daha genç görünümlü bir göz çevresi için yaşlanma karşıtı 7 etkiyi tek bir kremde birleştirir:
1. Kırışıklık Görünümünü Azaltma: Göz çevresindeki çizgi ve kırışıkların görünümünü azaltır.
2. Aydınlatıcı etki: Göz altındaki mor halkaların görünümünü hafifletir.
3. Matlık Giderme: Mat ve solgun göz çevresini nemlendirerek ışıldayan bir görünüme kavuşturur.
4. Ton Dengeleme: Göz çevresindeki ton ve renk farklılıklarını dengeler.
5. Yoğun Nemlendirme: Göz çevresindeki kuru cildi yoğun şekilde nemlendirir.
6. Hassas Arındırma: Göz çevresindeki cilt dokusunu pürüzsüzleştirir.
7. Göz çevresinde oluşan şişlikleri azaltır.
 
Total Effects Yüz Yıkama Jeli:
 
 
 
 
 
Total Effects Yüz Yıkama Jeli cildinizi temizlerken yaşlanma karşıtı 7 faydanın gücünü size ulaştırmaya başlamak için özel olarak tasarlanmıştır:

1. İnce çizgilerin görünümünü azaltmaya yardımcı olur.
2. Solgun ciltleri sağlıkla ışıldayan bir görünüme kavuşturur.
3. Cildinizi fark edilir derecede pürüzsüz bir hale getirmeye yardımcı olur.
4. Cildinizin esnekliğini korumasına yardımcı olur.
5. Cildinizin doğal yenilenme sürecine destek olarak daha genç görünümlü cilde sahip olmanıza yardımcı olur.
6. Cildinizi makyaj ve kalıntılardan arındırır.
7. Cildinizi nemlendirir ve yumuşatır.
 
Ben tonik kullanmıyourm kendimi bildim bileli gülsuyu kullanırım tavsiyede ederim reçellerim sizde kullanın hem ekonomik hemde çok işe yarıyor...
 
 
Bakımına özen gösteren reçelllere gelsin bu post hanımlarr, haydi bakımsız kadın kalmasın şıkır şıkır olsun herkes:)
 
Hepinize kocaman pırıltılı öpücükler olsun...
 
 

3 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

Bende gülsuyu ve toniği dönüşümlü olarak kullanıyorum ;))

Kuzununannesi dedi ki...

:)) tesekkur ederız bılgılendırme ıcın recelım benım..ozlemısım senı bılgıne..

hayatreceli dedi ki...

@pinkyciğim bak olabilir dönüşümli olursa daha iyi olabilir gibi:)bende düşünebilirm o dönüşümü
sevgiler canım

@kokoşum bende seni çok özledim tabiki ehh artık döndüm aranıza inşallah hep buralarda oluruz görüşürüz:) öperim kocaman

Blogger tarafından desteklenmektedir.