EN UMUTSUZ ANLARDA BİLE UMUT MUTLAKA VARDIR…

Merhabalar reçellerim uzun uzun ayrılıklardan sonra yavaş yavaş aranıza dönmeye başlıyorum inşallah o kadar yoğun bir tempodan çıktım ki üzerimden tır geçmiş gibiyim:)) Uzun zamandır şiirilerime yer veremedim burada bugün madem başlıyoruz (tabii inşallah) şiirle olsun istedim umutsuzluğa kapılan, umudu tükenen herkes için gelsin emin olun hiç bir vakit umutsuzluk yoktur her daim yanıbaşımızdadır..Sevgili meleklerim bana bunu öğretti:)))




Bir tebessüm belirdi önce
Bir selam, bir cümle döküldü yazılara
Sonra samimiyet geldi ardından beklemediğim
En güzel vakitler başladı artık sabahlarda

En karanlık günlerimde ışık oldu
Yolum oldu beni aydınlığa çıkaran
Gözyaşlarımın tek intikamıdır yaptığım
En nefessiz  zamanımda bana nefes aldıran

Gülümseyişimin sebepleri olan sana minnettarım
Gözlerinde ki sevişlerine bıraktım kendimi
Önce bir yel misali geldin sen
Sonrasın da kasıp kavurdun beni

Şimdi tek yaşama sebebim oldun
Cevapsız kalınamazdı böyle bir güzelliğe
Gecemde ve gündüzümde artık sen varsın
Geri  kalan ne varsa gömdüm artık seninle…

6 yorum:

gülümse dedi ki...

bu ara o kadar canım sıkkın ki başlık tam benlik olmuş:)

Kuzununannesi dedi ki...

sekerımmmm nerelerdesınn ıyımısınnnn

zeynep dedi ki...

Canım çok beğendim şiirini , yüreğine sağlık.
Mutlu bir haftasonu geçirmen dileğiyle , sevgiler.

PINKY FASHION dedi ki...

Kolay gelsin canım, bende bu hafta çok yoğundum. Artık biraz daha sakin olsun istiyorum;)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Kimse umudunu kaybetmesin, herşeye rağmen hayat zor da olsa yaşamak güzel Reçelim. Her zaman o anki sıkıntım ne ise bende çok daha zor ve kötü durumda olanları aklıma getiririm hemen. Gerçekten bana çok faydası oluyor empati kurarak düşünmenin.

hayatreceli dedi ki...

güzelgülüm canım ruhuna hitap edebildiysem ne mutlu bana ben de öyle bir ruh halinde yazmıştım bu şiiri:)

kokoşum canım buralardayım iyiymde çok yorgunum çokkk kendime gelemiyorum:)

zeynepçim canım çok sağol bitanem:)

ahh pinkycim daha kendime gelemedim valla kafam dolu kendimi veremiyorum ne bloğa nede başka birşeye..

papişim aynen canım kendinden kötüleri düşününce insan kendini iyi hissediyor teselli oluyor. Meleklerimiz bize yardım ediyor:))

Blogger tarafından desteklenmektedir.