19 Mart 2012 Pazartesi

YENİLENDİM…BAHAR ÇOŞKUSU…(Gecikmiş Pazar Şiiri:)

Merhaba reçellerim mutlu haftalar herkeseeeeee:) Bugün güneşin doğuşu havanın güzellği beni öylesine sardı ki kendimi yenilenmiş gibi hissettim ilk defa kendim için şiir yazdım..Önceki şiirler duygulara bütün insanların hissettiği şeylere yazılıyordu ama bugün sadece kendim için yazdım eveeett bütün yenilenen bu baharda yepyeni olan reçellere gelsinnnn anacımm:))


Attım bütün eskileri üzerimden bugün
Katladım elimle tek tek sevinçlerimi
Biriktirdim yaşlarımı damla damla yüreğimde
Yenilendim ben bugün artık gerisi hikaye…

Savurdum saçlarımı sağdan sola
Attım adımları tek tek göğe doğru
İnci gibi dizdim bana ait olanları hediye
Yenilendim ben bugün artık gerisi hikaye… 

Sabahlarım kucağıma doğdu bugün
Rüzgarın kokusu kaldı odamda geçti gitti
Baharda ki ağaçlar gibi dolu ve neşeyle
Yenilendim ben bugün artık gerisi hikaye…
 
Etrafıma aldım bütün sağlamları
Gülümseyişimle yıktım geride kalanları
Çürük dediğin nedir ki bir dolu bir boş kase
Yenilendim ben bugün artık gerisi hikaye…

Sabırlıi özverili, huzurlu ve adaletli haftalar olsun reçellerim...

13 yorum:

zeynep dedi ki...

Şiirini çok beğendim , yüreğine sağlık .
Mutlu , huzurlu , bol güneşli bir hafta diliyorum , sevgiler.

guzellerguzelinergiz dedi ki...

yenılenmek bahar temızlıgı gıbı bırseyler uzerımızden olu topragının kalkması lazım sende bunu hatırlattın bana...
tsk ederım sıırın harıka

siyahkuğu dedi ki...

içime çiçekler açtı:) güzel bir hafta sonu diliyorum:))

Şehrinaz dedi ki...

bugun ankara da güneşli ve beni mutlu ediyor :))

şiirin harika tebrik ediyorum...

PINKY FASHION dedi ki...

tam bir bahar şiiri olmuş;))

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Reçelim yine her zaman ki gibi müthiş güzel yazmışsın. Bahar gibi, mis gibi bir şiir olmuş. mutlu, güneşli, huzurlu haftalar dilerim.

Senden Benden Bizden dedi ki...

Her zamanki gibi çok güzel bir şiir :) mimlendin canım =)

 Stil Direktörü  dedi ki...

Kız zilli sen mi yazdın aferim yav da hala soğuk hacı havalar .(

sevde dedi ki...

ohhh içim açıldı birkaç gün sonra inşallah bu şiiri bir kere daha kendime okuyacağım ozaman tam yerini bulacak :)...baharın tazeliğini her daim hissetmek temennisi ile,sevgiler...

Modamla dedi ki...

Reçelim; şiir çok güzel, çok beğendim. Ama alakasız bir şey söyleyeceğim, sen çok güzelsin. Senden şöyle yakın plan bir foto istiyoruzzz... Azıcık gözümüz güzel görsün değil mi ama? :))

http://www.modamla.com

REÇELİM dedi ki...

@zeynepçim teşekkürler canım öperim:)

@nergizcim hatırlattığım için mutluyum canım:)

@siyahkuğum açan çiçeklerin hiç solmasın canım:)

@şehrinazcım tatlım kocaman sevgiler çok merci:)

@pinkycim bahar demek yenilenmek demek:))

@papişim canım istanbuldan kocaman sevgiler yolluyorum sana çok teşekkürler:)

@sendenbendenbizden öpüyorum canım bakacağım mime:)

@edoşummm canım balım kız ben yazdım tabiki bu sitedeki makaleleri şiirleri hep ben yazıyorum kuzum benim:)) havalar ısınacaktır hacı beee sabırr başladı yavaş yavaş muckk canıkom:))

@sevdecim kendine okurken beni de hatırla :)) benden sizlere hediye olsun..

@burcucum canım saol canım yaa o senin güzelliğin tatlım güzel iltifatlarına çok teşekkürler:))

Sinejan dedi ki...

Bak bak bak neler varmis sende, tebrikler, mutlulugun huzurun ekrana yansidi gönlüne saglik canim...

çeşnici Handan dedi ki...

Bu güzel havaya ne kadar uygun bir şiir olmuş şiirin içime mutluluk doldurdu. Kalemine sağlık.