YENİ KUTUMUZ LimangoBOX...:)


***Gününüz aydın olsun reçellerim bugün haftanın ikinci günü malum bugün çekilişimiz başılayacaktı. Dün akşam sizler için alışveriş yaptım ama ürünleri daha fotoğraflayamadığım için çekilişimiz yarın başlayacak buradan herkese duyurulur..:)***

Bugün sizlere Limangonun yeni uygulamasından bahsedeceğim Luxybox gibi Limango da Limangobox çıkardı ve tabii ben hemen aldım. Ancak bu arada telefonumu değiştirdim yeni bir Iphone um oldu:) o yüzden Limangobox kutusunun resimlerini almayı unuttum ve diğer telefonuda resetlediğim için silindi gitti ama kutunun içindekiler aşağıda ki gibidir reçellerim. Kutu güzel beğendim fakat Luxybox kutusunu daha bi beğendim sanırım. Sizleri bu ay ki Limangobox ürünleriyle başbaşa bırakıyorum...

YARIN ÇEKİLİŞTE BULUŞMAK ÜZERE SEVGİLER REÇELLERİM..:)

Alterna, Hemp Parlaklık Veren SpraySaçınıza anında parlaklık veren ve saçınızı güneşin zararlı ışınlarına karşı koruyan Alterna Hemp Parlaklık Veren Spray kenevir tohumu teknolojisi ve organik bitkisel içerikler sayesinde saçın parlaklığını arttırır ve saçınızı korur. Tüm saç tipleri için uygundur.

L de Lolita Lempicka, Eau de ParfumDuyguları harekete geçiren L, büyülemenin tüm sırlarını denizden öğrendi. Dalgaların şarkılarını yakalayıp, rüzgarın konuştuklarını duyabiliyor, denizin derinliklerinin sırrını biliyor. L'in acı portakal kokusu ile güneşli ve neşeli notalarını takip ediyor. Vanilya özü ve ağaçsı notalarla tamamlanıyor.

Lolita Lempicka, Eau de ParfumAşırı dişilik ve günümüzün romantizmi masalsı bir dünyada bir araya getirilmiş, notalarındaki erguvan, perilerin rengini, elma ise baştan çıkarıcılığı temsil ediyor. Parfümün tepe notasında, sarmaşık ve anason tohumu, orta notasında menekşe, iris ve amarena, dip notasında vanilya, vetina ve beyaz misk bulunuyor.

Eau de Desir, Lolita Lempicka, Eau de ToiletteLolita Lempicka peri kızının yeni hikayesi... Ferah ve çiçeksi notalara sahip bir koku; notalarındaki menekşe, yasemin ve zambak çiçekleri ile baharı teninize taşıyor. Şişe, muhteşem kıvrımlarıyla baştan çıkaran kadını sembolize ediyor. Dantel görüntüsü ise iç çamaşırı motiflerini anlatıyor.

Not: parfümler şekerli kokular çok sevmedim bana göre değil en azından ama şekerli kokuları sevenlere süperr ötesii ve şunu söylemeden geçemeyeceğim çok KALICI...

L'Occitane, Shea Sütlü Sabun
Güzel kokuyor ve yumuşacık yapıyor.

Dr. Murad, Cildi Yenileyen ve Canlandıran Peeling
Daha kullanmadım ama eminim ki harikadır Dr. Murad yanii:)

6 yorum:

naninin günlüğü dedi ki...

ben bunları kaçırmam:)

Kuzununannesi dedi ki...

canım benımmmmm yarın gorusuruz o zamannn :)))) hadı bakalım :))

Unknown dedi ki...

Merhabalar, sadece blogculara özel sözlüğümüze tüm blogcular davetlidir. Buyrun gelin, üye olun yazar olun. :)) teşekkürler.
konu: http://yorumyorum.blogspot.com/2012/03/blogculara-ozel-sozluk.html
sözlük: http://weblog.sozlukspot.com

hayatreceli dedi ki...

haydi bakalım çekilişeeeee başladıı:)))

Stil Direktoru dedi ki...

geçen gün gördüm ben de ama ev doldu be kuzum o yüzden uzak duruyorum hacı al al ev doldu .)

zeynep dedi ki...

belki benim olur :)
sevgiler..
zeynep..

Blogger tarafından desteklenmektedir.