ŞARAP SEVERLER HAYDİ BOZCADA'ya:))

Merhaba, merhaba reçeller yine bir gezi, ve yine bir keşifle beraberiz.
Bugün sizleri böyle güzel bir havada Bozcaada ya götüreceğim 2007 senesinde gittiğim bozcaada yı çok beğennmiştim. O dönemlerde şimdi ki makinemiz yoktu o yüzden normal digital ile çekildi tarihler tabiki çıkmış anacım o zamanlar fotoğrafçılıkla ilgili az şey biliyorduk ayol, siz görmezden gelin o tarihleri :)))

Kaldığımız otel çok güzeldi kendine ait plajı vardı. Eşim dalgıç olduğu için dalmak istedik bir tane dalış merkezi var ama o gün deniz bulanık olduğundan eşime abi dalma parana yazık birşey göremessin dediler o yüzden günümüzü plaj yaparak geçirdik.

Akşamsı ise asma yaprağında sardalya yedik. vee kocaman bir levrek götürdük ee tabi şarapsız olmaz o gece demin son noktasına vurmuştuk...:)

Haydi buyrun Adaya sefanız olsun amaaannn tutmasınlar bizi:)))

ADADAN GENEL GÖRÜNTÜLER..

















KİLİSE TADİLLATTA OLDUĞU İÇİN MERYEMANA KİLİSESİNE GİREMEDİK SADECE DIŞARIDAN ÇEKEBİLDİK O DA BU KADAR:)



ŞAHİN TEPESİ DİYE BİR TEPE VAR ORADAN EN GÜZEL GÜNEŞ BATIŞLARI İZLENİYORMUŞ EE BİZDE ÇIKTIK TABİKİ:)





KÜÇÜK BİR MÜZESİ VAR GELMİŞ GEÇMİŞ ESKİ EŞYALAR ANILAR HEPSİ BURADA TOPLANMIŞ ÇOK KEYİFLİ BİR SEYİR OLMUŞ BİZİM İÇİN.











VEE ADANIN MEŞHUR RÜZGAR GÜLLERİ O KADAR ÇOK Kİ AMA HARİKALAR..



OTELİMİZDE ODAMIZDAN MANZARAMIZ PLAJIMIZ ÖZEL Dİ ÇOK RAHAT ETTİK


ANTİK TRUVA KENTİNE GİRDİK AMA ORASI KAZI HALİNDE İDİ ÇEKECEK BİRŞEY BULAMAMIŞTIK BU DA ATIN KENDİSİ İÇİNE GİRDİK EN TEPESİNE ÇIKTIK..:) O CAMDAKİ BENİM YANİİ:)




Bugün ki gezi postumuz buraya kadar sevgili reçeller hepinize kocaman kadehlerle şerefe diyorum...

15 yorum:

Nini Nileud dedi ki...

ah Reçelim! bana yapılır mı bu! ölüyorum ben buraya, aşeriyorum durmadan burayı! öyle sevdim, öyle aşık oldum ki ömrümü geçirebilirim burada ya da Asos'da!

kedi ve şarap cennetiydi resmen! hele o doğası...

teşekkür ederim bu güzel paylaşımın için^^

xcelis dedi ki...

ayyy ayyy süper kareler ya yaz gelsin bir an önceeee =)
iyi haftasonları

birdysevda dedi ki...

Tatiillll :) Bozcaada 'da kaç gün canı sıkılmadan kalınır?? bu arada blogcuların sözlüğüne beklerim
http://weblog.sozlukspot.com/

zeynep dedi ki...

Çok güzel resimler canım , keyifle gezdim .
Kahveci Hüseyin' e çok güldüm . Adam dişçi , sünnetçi ve berber . Elinden her iş geliyor baksana .
Teşekkürler paylaşım için , mutlu haftasonları .

Unknown dedi ki...

ahh çok güzel çok özendim. :)
bozcaada görmek istediğim bir yer umarım yakın zamanda gidebiliriz. :)
arabayla mı gittiniz? arabasız gezmek zor oluyor demişlerdi sanırım adalarda?

Unknown dedi ki...

Harika fotoğraflar harika..
Ahh nasıl özledim yazı ve gezmeyi..
Sevgiler canım..

Modamla dedi ki...

Makinen eski olmasına rağmen fotolar gayet güzel çıkmış. Çeken çok başarılı belli :) Sen de tabii ki ;)

Bu arada tavsiyeni dinledim ve makyajımı yaptım :)

İyi haftalar olsun.

http://www.modamla.com

hayatreceli dedi ki...

@ninicim canım bende çok sevmiştim aynen ömür geçirilir yanii öperim canım:))

@xcelis canım aynen gelsin artık özledikk valla:)

@birdysevda aynen canım kalmak ne kelime yaşanır...:)

@zeynepcim çok teşekkür ederim bende çok gülmüştüm:))

@dofa dofa inşallah canım gidebilrisiniz öperim :)

@hayatcafecim biran çnce yaz gelsinde gezelim kocaklarım canım:)

@modamlam canım çok teşekkür ederim canım sevgilerle:))

PINKY FASHION dedi ki...

Bozcaadaya üniversitedeyken 5 kız gitmiştik. Nerdeyse günde 3 öğün çiğbörek yemiştim. bir diğer hatırladığım şey ise Temmuz'da gitmeme rağmen deniz buz gibi olduğundan hiç yüzemememiştim

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Reçelikoomm, sene 2007 iken biz seninle aynı işyerindeydik ve ben senin bu Bozcaada'ya gidişini çok iyi hatırlıyorum:((

Ne kadar çok Cunda sahiline benziyor ve sokakları da Cunda adasının sokaklarına. Şarap ve yanında da sen olsan da sohbetin dibine vursak be dostum:(( Çok özledim çoookk...

yaşamak direnmektir.. dedi ki...

tanımıyorum seni ama seviyorum güzellik :)) günüme aydınlık getiriyosun. zor zanaatdir senin gibi bakabilmek.. esenlikle.

hayatreceli dedi ki...

@pinkycim evet orada deniz her daim soğuk olurmuş bizdede soğuktu ama ada genel anlamda harikaydı:)

@papişim ahh ahha arkadaşım ne günlerdi dimi:(( keşkeee diyeceğim keşke seninle o sokaklarda gezebilseydik canım arkadaşım bende seni çok özleidm seninle uzun sohbetleri gülümsemelerimiz kahkahalarımızı off off:((

@yaşamak direnmektir canımm ne guzel laflar bunlar böyle şımardım valla azıcık:) bende seni seviyorum canım benim insan istediği sürece bakamayacağı şey yoktur öperim tatlım:))

Modagrafya dedi ki...

bozulmamış güzellikler barındıran muhteşem yerlerden biri. hiç gitmedim ama gitmeliyim mutlaka.

hayatreceli dedi ki...

MUTLAKA GİT DERİM MODAGRAFYACIM:))

Unknown dedi ki...

Reçelim,seninle gezmiş kadar oluyoruz.Ne güzel fotoğraflar çekmişsin öyle.Blogumda senin için bir ödül var,inşallah beğenirsin.Gezi yazılarını ilgiyle okuyorum :)Sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.