MART AYI LUXYBOX KUTUSU:)

Reçelişkolarım merhabaaaaaaaaaaaaaa! Bugün Cuma Ohhh yandan yandan :))
Hafta sonu geldi ohh sağdan soldan şıkıdım şıkıdım:) Neyse reçel kendine gel ve konuya dön uuppsss....:/

Bildiğimiz üzere Luxybox' a abone oldum aylık paketlerim mart ayı ile birlikte gelmeye başladı. Anacak paketlerin bu kadar şık olabileceğini inanın hiç düşünmemiştim. Anacım paket güzel, içi güzel daha ne isteyelim ayol:) Valla çok beğendim hele içindeki pırıltılı yıldızlara ve kurdelasında ki şıkır şıkır topa ayrıca bir trakyalı olarak bayıldım haha:)

VE KARŞINIZDA LUXYBOX KUTUSU:))
Her bir ürünü ayrı ayrı çekmedim reçellerr ama aşağıda içinde neler vardı yazacağım...Ama şunu söylemeden geçemeyeceğim kutu gayet güzel dolu ve kaliteli:))






GARNIER Günlük nemlendiricili bakım 40ML (Orjinal boy)

SCHWARZKOPH GLISS yıpranmış saçlar için şampuan 50 ML

MYBELLINE expression göz kalemi (silver grey) (Orjinal Boy)

LA SENZA OOHLA LIP GLOSS (Orjinal boy)

LOREAL   hassas makyaj temizleyici 125ML (Orjinal boy)

LA COLLINE CELL PERFECT HYDRA SERUM 3ML (Piyasada 30 ml şeklinde satılıyor fiyatı 328 lira)

LAPİTAK AYAK BAKIM KREMİ NUMUNE 2 ADET

LAPİTAK EL BAKIM KREMİ NUMUNE 2 ADET

Bakımlı olan ve olmaya özen gösteren reçellerim hepinize kocaman sevgiler
MUTLU HAFTA SONLARI..:)

4 yorum:

Medya dedi ki...

BBende diyom bu kutu nedir? makyajmış :D

!! HASKUMAS !! dedi ki...

Güle güle kullan ürünlerini merak ettim bende Luxybox u Güzel malzemeler yollamışlar

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Valla Lapitak Hastasıyım ben:))

Adsız dedi ki...

anammm kızz sen beni meraktan öldürcen mii??! Bak geçen çekilişinde de beklerken meraktan ölcektim.. Neyse bekliyorum bakalım.. Umarım bu defa kazanabilirim (inşAllah :P ) öperim kuzummm :)

Sevgiler..
sedindunyasi.blogspot.com

Blogger tarafından desteklenmektedir.