LİMANGO'dan BİR PABUÇ GELİR BİZLERE))

Günaydın, günaydın, günaydın
özel mi özel,
bir o kadar güzel,
kendini seven,
başkalarına özen gösteren,
tatlı mı tatlı,
şeker mi şeker,
muhteşem reçellerimmmm :)))))

Havalar soğuk muş, kar yağarmış, yağmur başlamış, amaaaaaannn boşverin yeterki sizin içiniz sıcak olsun reçellerim gülümseyin yine de, unutmayın ki  siz güne nasıl başlarsanız öyle gider unutmayın:))

Bugün sizlere geçenlerde yapmış olduğum limango alışverişimden bahsedeceğim. Shumix ayakkabıda kampanya yapmış Limango bende dayanamadım aldım ee artık sırayla yayınlarım:)))

Bu leoparları görünce aşık oldum benim olmalı dedim. Verdim anasını satayım geldiğinde aşkım perçinlendi hele bide ayağıma giyince mıhlandım artık kopamam o benim dir o benim bedenimindir ancak:)))



Haftanızın güzel, samimi, içten, verimli geçmesi dileklerimle reçellerim haydi baş baş :))

Limangoya ulaşmak için;
buraya tık tık

16 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

recelımmm ınnılmaz guzel cok begendım acıl kombın beklıyorum tatlım...blogumda cekılıs var tatlım beklerım :))

xcelis dedi ki...

ya ya ya ama çok cici bişimiş buuuu güle güle kullanın
İyi haftalar.

Elidaa dedi ki...

o süper ve enerjik günaydın msjınız yorumsuz kalmazdı vallahi :)) Sizede günaydın ve iyi haftalar :) Ayakabınızı da güle güle kullanınn :)

PINKY FASHION dedi ki...

Güle güle giy canım

begum begum huuu dedi ki...

O ayakkabıların yanlız beklemesı iöimize sinmez demi hemen kombin yapılsın onları öyle görelim:)))


begumyagci.blogspot.com

zeynep dedi ki...

Mutlu keyifli günlerde giy reçelim , sevgiler.

Gurme Şirine dedi ki...

canım benim hayırlı uğurlu olsun...
çok güzel...
sana da yakışır............
sevgiler.............

VuslaT dedi ki...

Güle güle giyin.Ayağınızda sefa ile keyif ile istediğiniz zaman paralansın.

hayatreceli dedi ki...

@kokoşum inşallah canım kombin postları bana göre değil ama yağmaya çalşırım:))

@xcelis canım çok teşekkürşer bitanem:)

@elidacığım canım sağolasın tatlım:)

@pinkyciğim şekerim çok sağol canım:)

@begümcüm kokoşada dedim inşallah yapabilirm kombin postları bana göre değil ama yapmaya çalşıcam:)

@zeynepçim sağol reçelişkom:)

@şirinem yakıştırdığın için çok teşekkürler öperim canım:)

@vuslatım amin canım öperim kocaman:)

hepinize sevgiler...

zeymurancafe dedi ki...

güzelmıs ıyı gunlerde kullan canım

Modamla dedi ki...

İyi günlerde kullan :) Bu arada eğlenceli bir yarışmamız var, katılırsan çok memnun olurum. zevkini çok merak ediyorum :)

http://www.modamla.com/eglenceli-yarismamiza-katilmak-ister-misiniz.html

Stil Direktoru dedi ki...

güzel günlerde eskit bebeğim

hayatreceli dedi ki...

zeymurancım canım çok teşekkürşer:))

modamlam burcum çok merci canım yarışmana bakacağım:)

edoşummmmm canımm saol bebeğimm seksi olucam ben bunlarla haha:))

Fransali Gelin dedi ki...

Gule gule kullan canim :)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

veee böylece İşyerinin yılbaşı partisinde giydiğin bootielerini yakından görmüş olduuumm :)

hayatreceli dedi ki...

papişim evet bunlardı giydiklerim:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.