LİMANGO PABUCLARINA DEVAM:))

Merhaba reçellerim nasılsınız? beni soracak olursanız yoğun iş günleri yaşıyorum o yüzden elimden geldiğinde bloglarınıza yorum yapmaya çalışıyorum ama işten fırsat kalmıyor ki anacım rahat rahat bakınalım neyse bugünlerde geçicek inşallah Mayıs sonu biticek..İki arada bir derede sizlere post yapmaya çalışıyorum bugün biraz geç oldu ama idare edin artık:))

Limangodan aldığım birinci pabucları görmüştünüz, şimdi ise ikinciler gelsin ayol aman sefam olsun :)))



Hepinize mutlu akşamlar olsun reçellerim mucxxx:) 



13 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

işindfe kolay gelsin diyorum öncelikle:) rengin güzelliğine bayıldım :) harika bi seçim olmuş bu sıralar internetten alışveriş konusunda saçmaladığımı düşünürsek limangoya olan sevgim tahmin edilemez zaten:) ii günlerde kullan:)


begumyagci.blogspot.com

bahar006 dedi ki...

Çok şık reçelim, güle güle, iyi günlerde kullan:)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Kırmızı oluşu pek güzel,sana da çok yakışır kokoş kokoşşş şöylee:)) güzel günlerde güle güle kullan Reçelikom.

bırtutamkekik dedi ki...

vaaauuuuwwww:))
süperrrler reçelimm:)
sağlıkla giyesin..
:)
sayfanın headerina bauyıldımm:)
öperim canım..
sevgiler..

pembe kekik dedi ki...

Çok güzelmiş.Güle güle kullan:)

Culturella dedi ki...

güle güle kullan..çok şıkmış

Modamla dedi ki...

Bizi ihmal etme sakın. Senin yapıcı eleştirilerini özlerim.. sayende ufkum gelişti :)

Botların gerçekten çok güzel, kırmızı her şeye taktığım gibi şimdi de senin botlarına taktım. Ben de istiyorumm :)) Güle güle giy şekerim, eminim çok yakışır sana.

Stil Direktoru dedi ki...

Kolay gelsin kuzuma papişleri de güzel günlerde kullan canım tabalarla kombinle öperim

hayatreceli dedi ki...

@begumum canım valla insan al al doyamıyor bende limangoyu sevenlerdenim:)) saol canım..

@baharcım canım çok teşekkür ederim :)

@papişimm canım bebeğim saol arkadaşımm ee kokoşluğu kimden öğrendiğimze bakıcan o kendini bilir:)))kocaman sevgiler sana istanbuldan canım papişim..

@kekeiğim canım çok teşekkür ederim bitanem beğenmene sevindim...headerımı bende çok sevdim:) öperim tatlım..

@pembe kekiğim çok merci canıkomm:)

@gülşah cok teşekkürler:)

@modamla burcumm canımm hiç sizi bırakırmıyım işte buaralar biraz yoğunluk var o yuzden nadir girebiliyorum cancağızım..beni dikkate aldığuın içinde ayrıca teşekkür ediyorum öperim canım:)

@edoşummm canımm ahh güzelim benim sen dersin de ben yapmazmıyım:)) bende öle düşünmüştüm bi kere siyahla gyidim ama komple siyahtım ayakkabılar patladı:)) şimdide taba ile düşünüyordum öperim direktör kuzum:))

Kuzununannesi dedi ki...

cok ama cok guzzellll sevgıyle kullannnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Modagrafya dedi ki...

ayy çok güzeller ♥ çok bayıldım♥ acaba nerde satılır?

PINKY FASHION dedi ki...

sefan olsun şekerim, artistik çizmelerin çok güzeller güle güle giy:)

hayatreceli dedi ki...

MODAGRAFYACIM LİMANDOGA SHUMİX MARKASININ PABUCLARI BUNLAR CEVAHİRDE MAGAZASI VARMIŞ:))

PİNKYCİM CANIM ÇOK TEŞEKKÜRLER:))

Blogger tarafından desteklenmektedir.