DÜŞÜNEN DÜŞÜNENE:)

Düşünenler, düşünmeye üşenenler, düşünüpte vazgeçenler, düşününce gülenler, düşünmeden hüzünlenenler haydi bakalım bu yazım hepinize gelsinnnnnnnnnn lolololo:)




Düşünmek, kimi zaman aklından geçenlerin analizi, kimi zaman da yüreğin beynin içinde konuşmasıdır. Beklentilerini gerçekleştirebilmek için planların en dikkatli bir biçimde sıralanışıdır.
Düşünmek bir hayali kurmak, gerçekleşen bir hayalin istekleri doğrultusunda olup olmadığını kendine ispat etmektir.
 
Düşünmek korktuğun şeylerin birer birer aklından geçmesi, emin olduğun fakat hazmedemediğin maruz kaldığın davranışların tekrar tekrar yinelenmesidir.
 
Düşünmek gelmiş geçmiş birçok anının tekrar canlanması ve bu anıların başka insanlar tarafından çirkinleştirilmesidir.
 
Düşünmek hayalinde ki hayatın var olması, istediği zirveyi beyinde elde etmektir.
 
Düşünmek kırbaçlanan fikirlerin yeniden gün yüzüne çıkması, hırslanan bedenin faaliyete geçmesidir.
 
Düşünmek bir lokma ekmeğin boğazından geçişi, mideye indikten sonra hazmedilmesidir.
Düşünmek bir yaşam tarzı olup, düşünmeyen insanın var olma gibi bir süreci olmamaktadır.
 
Düşünmek gökyüzü misali sonsuz olup, bir kuş misali özgürce orada uçmaktır. Çünkü insan sonsuzlukta düşünür ve bu düşüncelerin sınırı yoktur.
 
Düşünmek yola çıkmayı gerektir, insan bu yolculukta, bavuluna istediği eşyaları alır, istemediğini çıkarır.
 
Düşünmek kırıldığın ve hiç unutamadığın bir şeyin senelerce beyninin bir köşesinde kalmasıdır. Çünkü saklı olan her şeyin kapağı, insan istediğinde açılır, istemediğinde kapanır.
 
Düşünmek bir gün evet bir gün göreceğin olayların kurulmasıdır. O gün geldiğinde nasıl davranacağını tasarlamak ve nasıl karşılayacağını önceden bilebilmektir.
 
Düşünmek, dilin söylemediklerini sessiz yazmak olup, en büyük sırdaşının kalemin değil de beynin olmasıdır.
 
Düşünmek pijamalarını üstüne geçirdiğinde, deterjan kokulu yastığında bir oyana bir buyana dönüp durmaktır.
 
Düşünmek uykun kaçtığında ayağa kalktıktan sonra, elinde kumandası olan televizyona boş boş bakmaktır.
 
Düşünmek bir toplulukta yok olmuş gibi olmak, dakikalar sonra kendine geldiğinde muhabbeti kaçırmaktır.
 
Düşünmek intikam gibi olup, fırsatı yakalamak için defalarca kurduğun perdeyi oynamaktır.
 
Düşünmek sevdiğin insanları özlemek, nefret ettiklerinden defalarca uzaklaşmaktır.
 
Düşünmek aşktır, sevdadır, hasrettir, nefrettir, bekleyiştir, hırstır. Düşünmek ayağa kalkmaktır, yorgun düştüğünde en yakın yere oturmaktır.
 
Düşünmek içilen su gibidir, kana kana olduğunda doyarsın, az geldiğinde ararsın.
 
Hayat boyu düşüncelerinizden kopmamanız dileğiyle reçellerim...:)

11 yorum:

Kuulumsu Kadın dedi ki...

ayy! girişi okudum heh dedim tamam buyrun benim, ben burdayım! ^^

ben de derim ki; bi'şeyleri yapmak, bi'şeyleri yapıp yapmıycağını düşünmekten daha kolay. :))

Gurme Şirine dedi ki...

merhaba canım benim,
paylaşımın çok güzeldi...
sevgilerimi yolluyorum sana...

zeynep dedi ki...

Hepsi çok güzel sözler , bir tane de ben eklemek isterim : Düşünmekten utanmıyorsan , söylemekten de utanma ...
Teşekkürler , mutlu haftasonları .

hayatreceli dedi ki...

kuulumsu kadınım canım yap gitsin diyosun yani valla ne diyeyim buda güzel:)

hayatreceli dedi ki...

şirinemmmm aldım canım sevgileri bende sana yolladım canımm muckkk:)

hayatreceli dedi ki...

zeynebim senin kide süoper valla ne diyeyim onca yazdım bak bu aklıma gelmedi:))
öperim canım

selinacar dedi ki...

Düşünüyorum.. düşünmekte olduğum düşüncesi düşüncelerime karışıyor.. bu felsefedir.
düşünüyorum.. düşünmekte olduğum fikri fikirlerime karışıyor.. bu ilimdir.
düşünüyorum.. düşünmekte olduğum yaşantısı yaşantılarıma karışıyor.. bu sanattır." Özdemir Asaf

birincisin dedi ki...

Düşünmek bir toplulukta yok olmuş gibi olmak, dakikalar sonra kendine geldiğinde muhabbeti kaçırmaktır.:))SIKLIKLA OLUR:))SEVGİLER:)

dayatmalarda kayboluş dedi ki...

amin.. sana da iyi hafta sonları..

Ferhat Bayram dedi ki...

cok fazla dusunmekde kafayi yedirir insana :)

hayatreceli dedi ki...

@selinacar canım düşünmek aynende bi yaşam biçimidir..:)

@birincim canımm haklısın bana da çok oluyor öperim:)

@dayatılanla yaşamk amin canım:)

@ferhat bayram efendim kafayı yiyecek kadar da düşünememeli insan:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.