DARICA HAYVANAT BAHÇESİNDEN SEVGİLERLE:))

Günaydınnnnnnn reçellerim hepinize güzel Cumalar olsun.
Haftanın bu son iş gününü bir gezi postuyla kapatmak istedim efendim. Darıca Hayvanat Bahçesindeyiz bugün. Sonbaharda gitmiştik ama ben ömrümde bu kadar büyük bir hayvanat bahçesi görmemiştim bütün hayvanları buraya koymam imkansız en dikkat çekicileri seçtim sizler için tamamını görmek isterseniz mutlaka buraya gidin derim..
Hepinize iyi seyirler...































Mutlu, huzurlu, keyifli hafta sonları dileğiyle herkeseeeeeeeeeeeeeeeeee:))

14 yorum:

begonya35 dedi ki...

Sanada hayırlı cumalar canım resimleri senmi çektin çok güzel kartpostal gibi eline sağlık..

zeynep dedi ki...

Birkaç sene önce gitmiştim , çok büyük her tarafını gezememiştim .
Harika resimler çekmişsin , yabancı dergilerdeki gibi , bayıldım hepsine .
Teşekkürler canım , mutlu , bol gezmeli haftasonları .

PINKY FASHION dedi ki...

Harika fotoğraflar yakalamışsın, bütün hayvanları sevdiğim için hepsine ayrı ayrı bayıldım

birincisin dedi ki...

Sana da huzurlu ,keyifli hafta sonları:)

çeşnici Handan dedi ki...

Sayende hayvanat bahçesini gezmiş kadar oldum fotoğraflar harika kartpostal gibi çıkmışlar paylaşımın için teşekkürler.

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

nm nefis fotoğraflar bunlar leoparın benekleri rengi nasıl asil ya çok beğeniyorum ben bu hayvanı:)

Modamla dedi ki...

Çok güzel kareler yakalamışsın. Özellikle bir kuş sever olarak papağanlar favorim :) Ben de bundan 10 yıl öncesi gittim Darıca hayvanat bahçesine. O zaman fotoğraf makinam yerine kamera vardı çekememiştim fotoğraf :)

hayatreceli dedi ki...

@BEGOŞUM CANIM ÇOK TEŞEKKÜRLER EŞİM ÇEKTİ CANIM:)

@zeynepcim canım çok sağol öperim kocaman:)

@pinkycim canıkom çok teşekkürler bitanem onları seyretmek ayrı bir keyifti:)

@çok sağol birincim:)

@handancım sizlere yaşatabildiysem ne mutlu bana:))

@sonsucum bende en çok leoparı ve bengay kaplanını beğendim harikalar hatta muhteşemler:))

@modamlam burcum canım olsun bi daha gidersin tatlım öperim canım kocaman:)

sevgiyle kalın:)

Kiymet dedi ki...

ayy ne guzel kareler oyle,bende bu aralar hayvanat bahcesine gitmek istiyorum ama bir turlu gidemedim:(
Ayrica ne guzel cekmisin sen hepsini oyle !

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Fıstık gibi çıkmışsın resimelrde. Gülen gözlerin, pozitif enerjin taa oralardan geldi bana Reçelim.Her ne kadar sonbahar da gitmiş olsanda o enerjiyi aldım.

Modagrafya dedi ki...

Ne güzel fotoğraflar çekmişsin, hayvanların hepsi çok tatlı, özellikle kırmızı kuğular ♥ (kuğuysa tabii:))

hayatreceli dedi ki...

@kıymetcim canımmm eşim çekti onları kendisi benden daha kabiliyetli bu konuda:))

@papişim canım arkadaşım bitanem benim benim gibi pozitif olan cimcimem öperim her biyerinden seni çok teşekkür ederim canımmmmmmm:))

@modagrafyam kuğu deildi sanırım onlar başka bi adı vardı ama geçmiş gün hepsini aklımda tutamadım maalesef renkelri harikaydı bende bayılmıştım tatlım fotolar eşime ait ben daha onun öğrencisiyim :)))

kocaman sevgiler bol güneşler hepinize:))

hayatreceli dedi ki...

modagrafya şimdi aklıma geldi onlar flamingolar:)))

Unknown dedi ki...

Yaradılanı severim,yaratandan ötürü...
Çok güzel fotolar :))

Blogger tarafından desteklenmektedir.