38 METREDEN DÖKÜLEN SUUÇTU ŞELALESİ.. (Uçtu Uçtu Su Uçtu :)))

Merhaba reçellerim, haftanız güzel Mart güneşiniz bol olsun :)

Haftaya bir gezi postuyla başlayalım istedim, böyle havalar güzel giderken sizlere bahar aylarında gidebileceğiniz bir yerden bahsedeceğim. Atv nin dizisi Al Yazmalımda bol bol bu şelaleye gittiler sevgililer hatta ilk tanışmaları burada olmuştu:) Bu şelale MustafaKemalPaşa ilçesinde ki Suuçtu şelalesi.. Buraya geçen sene yaz tatiline giderken uğramıştık yani gezi rotamızda buraya uğramak zaten vardı yanii:)

Eşimle ben tv de gördüğümüz yerleri, eğer daha  görmemişsek ve ilginç geldiyse mutlaka not eder ilk fısatta uğrarmak isteriz napalım biz böyle çiftiz ayol hahahaha:)

Bursa'nın Mustafakemalpaşa ilçesine 18 km. uzaklıkta bulunan ve ilçenin içme suyu ihtiyacını karşılayan Suuçtu Şelalesi 38 metre yükseklikten dökülür. Çataltepe mevkiinde, Muradiyesarnıç Köyü yakınlarında, Karadere üzerinde fay hattının çökmesi ile oluşmuştur. Kayın, meşe, çam ağaçlarının gölgesinde serin bir dinlenme alanı olan bu alan, etrafındaki ahşap piknik masaları ve ocakları sayesinde piknikçilerin çok rağbet ettiği bir mesire yeridir.

Haydi bakalımm gelsin resimler...









Hepinmize kocaman güneşli güzel haftalar dilerken, bir daha ki gezi de buluşmak ümidiyle sevgilerimi yolluyorum... haha ayol spikerler gibi oldu bee  :)))

28 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

Çook güzel bi manzara bildiğin insanı dinlendiren bi görüntüsü var :))) bayıldımmm:)


begumyagci.blogspot.com

bahar006 dedi ki...

Nefis bi yermiş:)

zeynep dedi ki...

Harika bir yermiş , resimlere bayıldım tam kartpostallık , teşekkürler , mutlu haftalar.

Gurme Şirine dedi ki...

resimler harikaydı...
aynı kartpostal gibi çıkmışlar...
paylaşım için teşekkürler...
sevgiler canım...

Seda Maç dedi ki...

reçellcim bol manzaralı post bana tatile çıkma isteği verdi wallahi bayıldım kocaman sevgilerrrr

hayatreceli dedi ki...

@begümcüm canım beğendiğine sevindim:)

@baharım canım çok merci beğenine:)

@zeybebim canım çok teşekkürler :)

@şirinem görsel şölen sunabildiysem ne mutlu bana :))

hepinize sevgiler...

pastaguvercini dedi ki...

ayy içim gitti resimlere,havalar ısınsın gidelecek buraya,sağol reçelim güzel paylaşım olmuş :)

Unknown dedi ki...

Çok güzel ama yaa,bu kadar da güzel foto çekilmez ki :)
Emeğine sağlık canım..
İçim açıldı fotoları izlerken:)
Cici haftalar olsun..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

REÇELİM SEFAN OLSUN CANI
O ŞELALEYİ SEYRETMEK ÇOK KEYİF VERİCİ
MUHABBETLE KAL CANIM
:))

bırtutamkekik dedi ki...

resimleri çekeni tebrik ediyorum öncelikle..
kesinlikle muhteşemm kareler yakalamışsınız..
harika..
seyre doyum olmayacak emin ol reçelim:)
mutlu haftalar canım sanada:)
sevgiyle...

birincisin dedi ki...

NE HOŞ MANZARALAR,İNSANI DİNLENDİRİYOR BAKTIKÇA..GEZMEYİ BİLİYORSUN REÇELİM:)SEVGİLER:)

elifleben dedi ki...

Günaydın bu ne güzellik ay görmek isterdim bende resimler harika eline sağlık.

Kuzununannesi dedi ki...

bu ne guzellık ne manzara of of of ıstah acılası bır yer.....

hayatreceli dedi ki...

@rococoshum canım havalar düzeliyor en kısa zamanda tatil geldin diyelim ozaman:)

@pasta güvercinimm bol manzaralı geziler olsun ozaman sana inşallah:)

@ZELim fotolar eşime ait bu işi çok seviyor sağolsun:))teşekkürler

@birkaselezzetim saol canım çok öperimm:)

@kekiğim canım bitanemm çok sağol fotolar eşime ait kocaman öperim seni:)

@birincim işte elimden geldiğince gezmek benim diğer adım:))öperim..

@eliminişlediği inşallah en kısa zamanda gidersin bu güzelliği görmeye canım:)teşekkürler...

Saadet dedi ki...

bende orda olmak istedim !!!!

hayatreceli dedi ki...

kokoşumm canım çok merci bitanemm bende çok beğenmiştim:))

VuslaT dedi ki...

Bu hafta yakın yerlerde gezmiş ruhumuz. siz suuçtuda ben onun yakınındaki gölyazıda gezmiş durmuşuz. harika resimler. Çok güzel çok. Teşekkürler paylaştığınız için.

otuzundansonra dedi ki...

manzara harika,çok güzel

pembe kekik dedi ki...

Her zaman ki gibi harika bir paylaşım.Orada olmak istedim şimdi.Sevgiler:)

anne eli gibi dedi ki...

söyliyecek söz bulamıyorum doğanın harika yüzü,sefanız olsun valla benim yerimede gezin bari:)

hayatreceli dedi ki...

Vuslatım, pembe kekiğim, otuzum, anneeli gibim çok ama çok teşekkürler..:)
kocaman öperim sevgilerimleeeee...

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

nefis bir yer huzurlu ..

hayatreceli dedi ki...

sonsuz dekorasyoncum canım vevet hzur dolu biyer insan o huzuru içinde hissediyor orada:)

Unknown dedi ki...

ne güzel yerler gezilere katılmak lazım esskiden giderdim artık işten fırsat bulup gidemiyorum :) güzel bir paylaşımdı..

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

inanilmaz inanilmaz muhtesemmmmmmmmmmmmmmmmm vallaha harika ötesi bayildim bayildim bayildim fotograflar harika harika harika

durutarifler dedi ki...

Ben Karacabey'liyim ama hiç gitmedim.
Fotolar harika çıkmış
Sevgiler

Mutfaknotlari dedi ki...

aa ne tuhafım ben tvde izlerken aman nasıll güzel bi yer falan ddim kaç kez kendime
şimzi yazınızı okuyunca dank etti
eşimin fotoları var burada mustafakemalpaşadaki festivalden sonra geziye çıkmışlar
eminim ben gitmediğim için hatırlamıyorum:((
sevgiler
yazılarınız şiirleriniz çok güzeller

hayatreceli dedi ki...

yağmurun dünyası inan gezmek gibisi yok:)

neslinamem canım herkesin gitmesi dileğimle:))

nilaycım mutlaka görmelisin bitanemm:) çok beğeneceğine eminim:)

melisacığım birgün sende mutlaka git eşine söyle beraber gidin götürsün seni:))

kocaman sevgiler hepinize:)

Blogger tarafından desteklenmektedir.